Forum     Bannad?

Forum

Blev bannad för att jag tänkte läsa reglerna?
imjohne Föreningsmedlem
20 okt 2018 , Redigerad 20 okt 2018   #0
Det började med att jag spelade med dålig ping med min laptop (skoldatorn) "tror jag". Senare spelade jag på min vanliga dator men jag personligen är inte så bra på 1.6 för att jag inte hade spelat 1.6 på ett bra tag.

Jag kunde inte direkt mapparna som gjorde att jag för det mesta gick fel. Dessutom hade jag problem med min mus som gjorde att jag blev lite afk och som gjorde att jag inte såg vars dom andra gick sen fick jag första varningen. Mus problemet var att om jag höll in musknappen så spammade den knappen istället för att vara intryckt, det förstörde mycket med granaterna. Ibörjan av några runder så hände det och jag lyckade en gång taba ut som gjorde att jag inte såg vars dom gick igen så jag chansade och fick en varning till. Jag fick fler varningar som var MITT fel jag vet ursäkta om den admin ser detta. Sen när jag fick första bannen för CAMPING så förstod jag det "men jag tänkte egentligen hålla bakifrån". och medans jag väntade ut så registerade jag mig och hittade inte direkt reglerna. För jag förstod inte layouten "fast den är gode simpel". Sedan när bannen hade gått ut så joinade jag och försökte ta reda på exakt vars reglarna var så jag tänkte gå in i spec men råkade gå över i andra laget för jag tryckte för snabbt och "det var ett tag sen jag hade spelat 1.6 som jag sagt". Så blev jag bannad av: Reason: 'Read our rules! www.playstar.se' och jag försökte läsa dom men vars då?, det var inte direkt beskrivet vars. och jag hittade till slut vars dom var skrivna och jag bryr mig inte om att bli unbannad direkt men jag undrar om jag blir bannad i framtiden så vill jag gärna att ni "admins" ska ha mina 2 bans i minet och att jag egentligen hade mest problem. Om ni inte bryr er så förstår jag helt,

Mvh John aka ImJohne
0 poäng  
Klang Fuskare
20 okt 2018 , Redigerad 20 okt 2018   #1
Här ser du våra regler:
https://www.playstar.se/sections/counterstrike/regler

Penguin som banna dig så vänta tills han svarar så får du nog en förklaring återigen av han :) // Klang
1 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
20 okt 2018   #2
Du WTJade. Bannen var 30 min, inget att bråka om. Första bannen lades av Shawty.
1 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
20 okt 2018   #3
Du fick bann för att du inte hjälpa ditt lag med missions. du fick fler varningar än många andra. Men du har ju nu kollat våra regler, så alla är nöjda! :)

Mvh Shawty!
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 193 • Aktiv I förrgår, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 285 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 525 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 416 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 595 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 750 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 478 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53
Bannad nyligen
Bannad? • Svar 1
Visningar 451 • Aktiv 7 jan, kl. 16:37
God Jul!
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 552 • Aktiv 30 dec 2023

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät