Forum     Bannad?

Forum

Bannad
knasdagar Föreningsmedlem
26 maj 2018   #0
hej blev bannad nyligen pga dåligt beteende i 2 veckor sa "fittnoob" självklart var det inte smart av mig men 2 veckor för detta? ngn admin var inte inte inne denna tiden och han hörde nog inte var dom andra sa i micken som gjorde så ja blev triggad men istället för att bara banna mig så borde han väl kolla bådas perspektiv????
0 poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
1 jun 2018   #1
Då skall jag förklara för dig... ADMINS ord är lag på servern passar det inte att lyssna på oss GG admins så får du troligen spela nån annanstans... men lyssnar du o sköter dig e du jätte välkommen tillbaka o tänker på vad du släpper ut från munnen... mvh:Kickeri
0 Poäng  
knasdagar Föreningsmedlem
1 jun 2018 , Redigerad 2 jun 2018   #2
självklart är det så, jag ifrågesätter inte det men min fråga är varför bara jag blev bannad när det vart 2-3 pers till som var uppkäftiga på servern utan att straffas? lite konstigt tycker jag.. ingen admin var inne JUST då dom höll på men när han väl kom in banna han enbart mig???
0 Poäng  
xitoR Speladministratör
2 jun 2018   #3
knasdagar skrevsjälvklart är det så, jag ifrågesätter inte det men min fråga är varför bara jag blev bannad när det vart 2-3 pers till som var uppkäftiga på servern utan att straffas? lite konstigt tycker jag.. ingen admin var inne JUST då dom höll på men när han väl kom in banna han enbart mig???


Hej knasdagar
Jag förstår din frustration.

För det första vill jag säga att jag inte var inne på servern när detta hände utan går på det som är skrivet här i tråden.

Sätt detta i ett annat perspektiv. Polisen är påväg att rigga för fartkontroll, 5-6 bilar framför dig är det en person som kör för fort så du tänker minsann också ligga lite extra på gasen.

Polisen blir precis färdig med sin laser och läser av hastigheten på din bil, som då ligger över gränsen och du får böter.

Med detta vill jag få sagt att det är svårt att banna för något man inte ser utan man får gå på det som man ser.
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 7
Visningar 400 • Aktiv Idag, kl. 09:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 351 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 290 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 336 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 589 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 309 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 480 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 648 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 538 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät