Forum     Bannad?

Forum

  Full Garba...
Shawty Föreningsmedlem
27 aug 2017 , Redigerad 27 aug 2017   #0
[AMXBans] Du har blivit bannlyst fran denna server!
[AMXBans] Du kan 'o'verklaga din ban @ http://www.goagubbar.info
[AMXBans] Anledning: 'Bad attitude'
[AMXBans] L'a'ngd: '2 veckor'
[AMXBans] Ditt SteamID: 'STEAM_0:0:51696805'

Tjeena, lille Garba sitter rätt packad på servern med 4 pers inne och käftar mot mig. Jag käftar tillbaks.. sen kommer en bann på 2 veckor. sitter man o snackar massa skit om mig så får man höra tillbaks. inte mer än rätt? Låter som en provokation från hans sida då han har varit mutad för mig länge och sedan börjar skriva..

mvh
0 poäng  
Garba Föreningsmedlem
28 aug 2017   #1
din attityd gjorde att du fick den.
har vid upprepade tillfällen sagt till dig att lägga ner med med personliga påhopp mot mig och den här gången fick jag nog.
tycker inte man sitter och kalla folk för saker som du gjorde mot mig.
om du nu tycker jag är alkoholist och äcklig så kan du hålla det för dig själv istället för att sitta och säga det.
packad sitter du och påstår att jag var oxå men saken är att se det var jag inte.
hade druckit tre kanske fyra öl ute på en restaurang när jag var ute och åt med min sambo,
och efter jag banna dig satt dom andra på servern och sa att du skulle ha den och att du var dryg och förtjäna den.
MVH Garba


2 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
28 aug 2017   #2
Min attityd är dålig mot dig för att du snackar massa skit om mig. Kastar du käft mot mig så får du räkna med att du får det tbx? Man kan inte kalla någon massa saker och sen bli kränkt när det passar och sedan banna. Har haft dig mutad, unmutade dig för det var spelare på servern som sa att du snacka med mig och då börjar du med ditt fyllesnack... spelar ingen roll om det var 4 öl. vill säga lättpåverkad.

Nån kan ju unbanna mig, rätt sugen på att spela nu :))

mvh
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
29 aug 2017   #3
Jag va inte på plats och vet inte hur det gick till. Men.

Angrepp på en Admin är ett angrepp på alla oss admins inklusive mig själv!
Sen om ni vill pussas eller slåss i det privata får ni sköta privat men inte på servern..

Personliga påhopp är riktigt illa. Helt ok att kritisera en handlig men inte gå
till personangrepp.

Ex. Jag kan säga att Meanswede gjorde en korkad bann på mig men jag
får inte säga att han har en väldigt stor mage. Dels har det inget med bannen att göra sen kanske han blir sårad.
1 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
29 aug 2017 , Redigerad 29 aug 2017   #4
Det jag vill säga med inlägget är att om jag ska ha två veckors ban så ska han också ha det. Jag har ju blivit lika påhoppad som honom själv. Bannen lyfts eller så vill jag se en ban på Garba med, inte mer än rättvist då jag också fått höra kränkande saker från Garba. Hans sida av historien är inte mer sann för att han är admin.

Jag har erkänt att jag sagt dumma saker men det är ju för att jag fått höra saker från Garba. Rätt osannolikt att jag bara har börjat sagt massa skit till han. och Garba inte sagt något till mig. Jag är väldigt snäll i övrigt mot alla på servern.
0 Poäng  
Garba Föreningsmedlem
29 aug 2017   #5
jag har aldrig gjort några uttalanden om hur du ser ut eller hur du lever. om jag nu vill dricka några öl varje dag så gör ju jag det, och det kan jag göra utan att du ens ska lägga ner en sek på att kommentera det.
att du uttalar dig om att jag är äcklig det förstår jag inte hur du kan göra,eftersom du ej känner mig eller vet något om mig.
jag kanske är äcklig som fan, men låt mig då vara det inte något du kan ta dig rätt att kalla mig.

Mvh Garba
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
29 aug 2017   #6
Okej , om inte du har gjort det så har inte jag heller sagt ett skit om dig. Du kallar mig tjock (även fast du inte har sett mig), att jag är misslyckad (du känner inte mig) att min mamma är äcklig... och säkert mer. sluta lägga upp det som om det är bara jag som sagt något. Patetiskt att behöva lägga ner massa tid på att sitta här o tjafsa. Fatta bara att du inte kan säga massa "uttalanden" till mig och sedan börja gråta när du får höra tillbaks. USCH

Häv bannen nu, börjar se löjligt ut dethär.
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
29 aug 2017   #7
Om jag inte minns fel så skulle man ta bort sina GG från nicket när man var så pass onyckter att man inte kunde "se klart", vad som händer på servern.
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
29 aug 2017   #8
Lätt löst.

Spelare som va på servern kan skicka pm till mig här, steam eller via mail.
harley@goagubbar.info
1 Poäng  
Harley Spelansvarig
2 sep 2017   #9
Bara tråden som sådan är riktigt illa.
Enligt andra på servern va bannen rätt.

Tråd låst.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 380 • Aktiv Igår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 295 • Aktiv Igår, kl. 09:40
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 0
Visningar 53 • Aktiv I förrgår, kl. 22:52
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 134 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 498 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 210 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 817 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 586 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 424 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 696 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät