Forum     Föreningen

Forum

#playstar on mirc
Bimbo Föreningsmedlem
13 jun 2017   #0
Hej alla lirare!
Nostalgifreak som jag är så tycker jag det vore sjukt skoj om folk börja hänga i playstarkanalen på mIRC igen :)
När jag börja med cs var det en självklarhet att ha mirc och hänga i kanalen #ice där man lira då som ägdes av Heron City :D

0 poäng  
Harley Spelansvarig
22 jun 2017   #1
Irc är nog rätt dött tyvärr med tanke på alla andra sätt att få kontakt.

Jag vet faktiskt inte om det är någon annan här som använder det i dag.

Men tror våran finns kvar. Haha. Jag måste nog kolla.
0 Poäng  
Bimbo Föreningsmedlem
22 jun 2017   #2
Haha jag är oldschool nerd
irc, msn, lunarstorm you name it
0 Poäng  
Myllo Föreningsmedlem
22 jun 2017   #3
Jag tycker Mumble funkar helt okej fortfarande
0 Poäng  
Garba Föreningsmedlem
24 jun 2017   #4
jag är bäst

-3 Poäng  
aTAKA2 Föreningsmedlem
21 jul 2017   #5
Skaffa chatbox här på hemsidan istället.
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 307 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2825 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 666 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 979 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät