Forum     Public-servrarna

Forum

  Diskussion
Fluffy! Föreningsmedlem
24 mar 2017 , Redigerad 25 mar 2017   #0
Fredagskväll. Garba ör på lyret, Lothhi liksa så samt även jag. Våra munnar går i heleaa tiden.

Jag ställer en fråga om vad folks fasta avgifter är med hus bil etc.

DÅ är det 3-4 admins som inte tycker det är en bra dislksussion då vi även diskuterade bostadsmarknaden m.m

Alltså 25% av det som säg därinne är som jag inte bryr mig om, men gillar allt att få folk insikter och hur dom tänker m.m

25% är hån och härliga gillringar tillvarndra vilket är jävldigt roligt på alla vet hur bra dåliga dom är förutom Barbie som nästa år skall vara med i mästarnas mästare.

Det vi diskuterar jag, garba & Lotthi kanske inte intresserad för någon. Men det är vad vi ville snacka om. Men direkt hotar admin om ban osv., jag kan ta en 3 månaders ban osv. Det är fredkväll vi dricker lite, jag snackar mycket och hare gjort i 10 år har jag räknat ut att jag spelat på denna servern. Om bostad och Eknomi står i reglerna så har jag toltalt missat den men om det inte står i reglerna och en admin ber mig vara ttystg för han inte orkar lyssna på det så säger jag till honom fakk off.

Goa gubbar har alltid varit en bra stället
att slösa tid och träffa jävligt många människor, men om vi inte får diskutera, jag & garba saker som intresserar mig så kan ni lägga en permbann på mig.

Sedam jag spelat här så har det var "freedom of speech" om du tar ut paragraferna som ni satt upp som regerl.

Garba snackar djävla mycket om sin brud. KUL har muteat han en gång då jag var trött och munne igick i ett.
Lothii snackar om all möjlig skit -
Och jag gnäller på ett ironisk sätt och är anmält sur.

Men du när vi har en skön disskussion jag, Garba, Lothii och någon till så säger 3 admin, ( Meanswede, Milla, Baribe och att lägga ner för annars får ni bann)

Vi har verkligen inte var rasistiska, vi har inte varit diskriminerade men vi har haft en hetsig diskussion.

Så banna gärna mig 1-52 veckor, skit samma

Mvh

Vigge

Och jag ber om ursäkt till Xitor då jag missflörstod hans mening vilket är lätt över textform eller några öl.








0 poäng  
xitoR Speladministratör
24 mar 2017   #1
Du och ditt jävla morfin och öldrickande. Se till att ta bort mitt namn fortare än fan ifrån den listan över admins som klagade. Jag STÖTTADE er i eran diskussion, se till att ha koll på vilka som säger vad innan du "hänger ut någon".
0 Poäng  
Lohtti Föreningsmedlem
24 mar 2017   #2
Vill inte peka ut någon då vi tar de inom admins. 1-2 admins har inget med detta att göra(xitor). Jag har pratat med honom och kommer föra detta vidare. Lite halvt onödig tråd faktist Fluffy, men jag är med på våran tråd och de har vi andra med på så nämn inga namn tack!
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
24 mar 2017   #3
Det sista jag hörde från dig Xitor var att lägg ner så kör vi god stämning, 100% rätt inställning och nej du klagade int emen du var inte hellre inne i diskussionen då du kom senare. Så det ber jag om urskäkt för och kommer redigera bort ditt namn. Men i stunden så lät de då jjag, lohtii diskuterade med dom andra å du säger "skönare stämning nu" så kändes det som att det var riktat mot oss och inte alla andra.

Och var min morfin och öldrickande har med detta är TOTALT noll. då det är en fylla med att man utalar ord lite sämre. Men måla gärna upp mig som en pundare det är helt ok.

xitoR skrevDu och ditt jävla morfin och öldrickande. Se till att ta bort mitt namn fortare än fan ifrån den listan över admins som klagade. Jag STÖTTADE er i eran diskussion, se till att ha koll på vilka som säger vad innan du "hänger ut någon".

1 Poäng  
xitoR Speladministratör
25 mar 2017   #4
Fluffy! skrevDet sista jag hörde från dig Xitor var att lägg ner så kör vi god stämning, 100% rätt inställning och nej du klagade int emen du var inte hellre inne i diskussionen då du kom senare. Så det ber jag om urskäkt för och kommer redigera bort ditt namn. Men i stunden så lät de då jjag, lohtii diskuterade med dom andra å du säger "skönare stämning nu" så kändes det som att det var riktat mot oss och inte alla andra.

Och var min morfin och öldrickande har med detta är TOTALT noll. då det är en fylla med att man utalar ord lite sämre. Men måla gärna upp mig som en pundare det är helt ok.

xitoR skrevDu och ditt jävla morfin och öldrickande. Se till att ta bort mitt namn fortare än fan ifrån den listan över admins som klagade. Jag STÖTTADE er i eran diskussion, se till att ha koll på vilka som säger vad innan du "hänger ut någon".


Tack.
1 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #5
Själv tycker jag det är trevligt att folk pratar på servern för jag är knappast tyst heller. Jag säger vad jag tycker men håller det själv på en rimlig nivå om jag får säga det själv, och lämnar ute kommentarer som jag anser är onödiga.
Sen att en admin har en jäkla tur mot mig, inga namn bar..., ska jag se till att vända statistiken mot :)

Men jag tror att varför folk återkommer till servern är för den trevliga miljön och själv vill jag hålla den på den nivån.

Men sen kan jag avsluta med att svara på din fråga Fluffy angående pengar om du är orolig för ekonomin. Vi har fasta utgifter på 14000 kr i Månaden. Sen har jag lagt upp en budget för 2000 kr i Veckan på mat osv (vi har inga barn) Det innebär att när jag får min 40 års kris kan jag fly till Thailand och gömma mig i en by med min nya flickvän Shai-Londdi
2 Poäng  
Zettan Direktör
25 mar 2017   #6
Rätt likt oss.
Fasta på runt 15000, sen blir de några kronor mer på veckorna för käk.. 2 kids.
1 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017   #7
Det jag ville påpeka är att skall admins få bestämma samtalsämnen bara för dom inte är intresserade? Då lägger jag ner den här servern direkt. Det var absolut inga fula ord som används från någon sida, vi diskuterade månadbudget på fasta saker och kom sedan in på marknaden för boende och sådant. Och nej jag är absolut inte rädd för min ekonomi då jag alltid vet allt sådant löser sig. Jag är kan tilläggas en bortskämd unge ja ni näste lärt UNGE.

Vet inte hur många gånger vi diskuterat bilar osv (vilket är det absolut tråkigaste jag vet) men skall jag då bara avbryta och söga "vaafan nu snackar vi om något roligt instället?

Men då säger admins, om våran diskussion ett ord till och ni blir bannad. Djävla skit uppförande enligt min mening av admins.

Och sedan finns det admins som har något emot mig som därav särbehandlar mig likväl som det finns admin som jag inte tål men respekterar,

Jag är negativ Göteborgare som har använder ironi i 90% av mitt språk och hånar folk på skoj, Hade ett jättebra snacka med MeanShrek om detta och då har vi uppfattat saker och ting helt olika.

Men hädanefter så kommer jag vara tyst i micc. Så jag inte kränker någon ifall jag ens spelar mer.


0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017 , Redigerad 25 mar 2017   #8
Ok nej jag kommer inte utlämna namn etc, för att det är dom jag klagar och har en åsikt om att dom gör fel samt dom jag vill diskutera situationen med om hur dom tänkte etc etc.

Skulle jag skriva [GG] Hen gjorde så och sen gjorde [GG] Hen såhär, så får jag noll gensvar. Förutom av Harley då som kommer slå mig för jag använder ordet Hen!
0 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #9
Det är faktiskt ganska så enkelt. Jag vet att du vill provocera fram saker men jag tar det på mitt sätt. Säg att du kommer hem till mig då är jag "admin" dvs jag låter inte dig göra eller säga vad du vill. Det är samma med en cs server en admin bestämmer faktiskt. Sen om man tycker att de har idiotiska värderingar får man byta server det är inte mer än så
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
25 mar 2017   #10
Jag tyckte vi hade skoj Fluffy och alla andra som va med.Sedan tyckte jag att diskutionen vart för lång och lite ointressant för mig. Och jag va berusad och kommer tyvärr inte ihåg allt som sades. Vi ses på servern ikväll. Och du ska självklart forsätta prata i miccen.
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017   #11
thatzit skrevDet är faktiskt ganska så enkelt. Jag vet att du vill provocera fram saker men jag tar det på mitt sätt. Säg att du kommer hem till mig då är jag "admin" dvs jag låter inte dig göra eller säga vad du vill. Det är samma med en cs server en admin bestämmer faktiskt. Sen om man tycker att de har idiotiska värderingar får man byta server det är inte mer än så


Jag vill inte provocera fram saker jag vill föra en diskussion om hur admins tänker och vad som är tillåtet. Dom kan absolut söga till om vi är högljudda etc etc att vi skall lugna oss med mera men om vi håller en diskussion om budget, bilar, Jobin dåliga aim skall då en admin säga "näh nu vill jag prata om detta annars blir ni bannade"?

Jag vet inte ens vem du är Thatzit om du är admin eller inte. Eller ens om du var med på servern igår.
0 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #12
Det är helt ok att du inte vet vem jag är Fluffy för jag vet inte vem du eller någon annan är heller :)
Men du säger att du vill ha en diskussion och handlar det inte om ens egna tankar?
Något säger mig att du/ni blev varnade innan "hotet" om ban kom fram men man vill ju alltid se sig själv i bästa läger :)

Sen om du tror att jag hoppar på dig Fluffy så gör jag inte det. Vill du prata ut med mig är det inga problem på Skype för jag pratar inte om det i cs
-1 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017 , Redigerad 25 mar 2017   #13
Alltså jag framför mina åsikter och hur jag tycker admins gjorde fel. En åsikt är inte rätt eller fel, en åsikt kan vara begrundad på värderingar osv. GG som server har bra åsikter/värderingar generellt sen har inte alla individer kanske samma åsikter eller värderingar.

Sen att du tar ditt hem som ett exempel är rentav idiot för ditt hem är väl inte ett Public-hem där folk från hela Sverige kommer in å går som dom vill och tillgång till dygnet runt?

För det första vill jag veta om du är admin? För det andra vill jag veta om du spelade igår kväll samt ditt nick på server.
0 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #14
Oj mycket fel där :)
Jag orkar inte gå igenom alla men nej jag heter thatzit på servern som jag heter här, men du kan kalla mig Andreas om du vill.
Jag försöker skriva seriöst men du gör det svårt för mig Fluffy :)
Jag är inte en admin på servern oavsett vilken roll det har att göra med din fråga.
Men tror du att du vinner genom att gnälla antingen mot mig eller någon annan gör något gott?
Ibland får man bara ta sin fylleångest och släppa det :)
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017   #15
Wow, fantastisk!t Så är ju frågan ställd mot admin som var inblandade i situationen, du kanske spelade igår? Du kanske itne spelade igår? Liksom du svarar på frågor som inte är ställda mot dig vilket är OTROLIGT irriterande. Då detta ej har ett skit med dig att göra.

Så vad du har för åsikter är ett kapitel jag hade hoppat över i denna bok. Visst man kan tycka och tänka vad man vill om saker och ting men man skall ej blanda sig i saker man inte har att göra med.
0 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #16
Ja eller att göra en forumstråd om du vill göra med dem personligen :)
-1 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
25 mar 2017   #17
Alltså jag trodde det var sunt förnuft samt lite IQ och lite överläggande med sig själv om man tillför något till tråden eller inte?

Tycker detta är ett forum där det faktiskt är personer ifråga som varit med i situationer som svarar och ställer frågor. Inte som flashback där varenda nöt/kokosnöt/abcdef personer skriver helt fritt. Men visst du kan yttra din åsikt absolut men innan du yttrar din åsikt borde du veta vad situationen gäller osv.
0 Poäng  
fury69 Speladministratör
25 mar 2017   #18
Tjena, missade tyvärr liret igår. Du har helt rätt Fluffy, GG är en alltalk server och vi vill att det pratas om allt och inget på servern. (Så länge inga regelbrott begås)

Vad jag kan bedöma så var surret igår helt okej, ni som surrade skulle inte ha blivit varnade med hot om ban.

Jag ber om ursäkt å mina kollegors vägnar, verkar som några hade en dålig dag.

Fortsätt snacka på annars jävlar ;)
2 Poäng  
Harley Spelansvarig
25 mar 2017 , Redigerad 25 mar 2017   #19
GG ska ju vara just skitsnack.
Snacka på annars blir det överkokt pasta till middag.

Men Fluffy. Inget jävla HEN. Det finns inte. Personen har funkat i några hundra år och är helt könslöst. Ja. Precis som du. Hahahaha.
4 Poäng  
thatzit Föreningsmedlem
25 mar 2017   #20
Haha jag ska inte skriva vad jag tycker för har man lite psykologikunskaper så vet man Fluffy vad det handlar om ;)
-1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 130 • Aktiv Igår, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 233 • Aktiv I förrgår, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 750 • Aktiv I förrgår, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1077 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 380 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 261 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 430 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 564 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 277 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät