Forum     Public-servrarna

Forum

Spelserveradmin
barren Föreningsmedlem
1 mar 2008   #0
tjena,

jag (barren) undrar om det finns en möjlighet att bli admin på playstar? Jag har många onlinetimmar på servern och uppträder alltid moget mot mina medspelare. Jag är just nu 17 år men fyller 18 om två månader. Går i skolan varannan vecka förmiddag och varannan vecka eftermiddag så det är inga problem för mig att vara inne mitt under dagtid då det annars är brist på admins. Det är ofta mitt under dagtid det är ont om admins inne och fuskarna tar sig tillfället att göra sitt.

Jag har spelat Counter-Strike seriöst i drygt 2 år nu, innan var det internetcafé och hos polare som gällde :p. Jag vill påstå att jag har lätt att binda "kontakter" i spelet, alltså att spelare ser mig som en skön lirare som dem håller sig till, dem gör till viss del vad man säger åt dem att göra. Skulle jag sedan ha adminrättigheter skulle det rensa servern på fuskare och dryga ungar. Jag tror att barren som admin har mycket att tillge servern och dess spelare.

Vidare vad det gäller tidigare erfarenheter av admin, amxmod osv så har jag inga erfarenheter, det är väl där skon klämmer. Jag är inte helt bakom flötet, en del inställningar mm knappar man med ständigt i cs. Men det finns en första gång för allt, eller hur? :D
Hoppas få höra från er snart om vad ni har att säga om detta, är det något ni undrar över är det bara att skriva i gb eller här i tråden,

mvh
Thomas (barren) Barin
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
1 mar 2008   #1
låter bra vad jag kan se men det är jag har liten utväxt som är den ansvarige..
0 Poäng  
barren Föreningsmedlem
1 mar 2008   #2
Då håller vi tummarna (Y)
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
1 mar 2008   #3
lite roligt att du snackar om dig i andra person :D haha men pma mig på irc så snackar vi
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 203 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 193 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 497 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 358 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 185 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 233 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 845 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 615 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 440 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät