Forum     Recensioner

Forum

  nytt nick
Assyrian10 Föreningsmedlem
5 feb 2017   #0
hej jag heter simon och jag undrar om ja får ändra mitt nick från atawodi till simon? tack på förhand :)
1 poäng  
fury69 Speladministratör
5 feb 2017   #1
Hej Simon, det är okej att du byter nick till simon även fast vi lärt känna dig som atawodi.

Vi ses på servern!
1 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
5 feb 2017   #2
okej tack så mycket men säg till Leif att inte banna mig :) men ni vet vem jag är tror ja spelat sen april 2014 på GG, vi ses!
0 Poäng  
RjBlack Speladministratör
5 feb 2017   #3
Nu när du fått ditt nya nick godkänt så kommer du inte få ban för nicket.
Om någon admin skulle klaga hänvisa då till tråden du skapat på forumet.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 313 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 306 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2828 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 334 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1594 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 699 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 668 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 570 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 655 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 983 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät