Forum     Bannad?

Forum

Bannad? för vad? lol
4lls Föreningsmedlem
21 dec 2016   #0
Hej.
Spelade nyss på någon utav era serverar. Det är något fel på mina binds på tangentbordet som gör att om jag någon gång råkar klicka på fel tangent, i detta fallet "J" istället för "K" för jag skulle kommunicera på spelet så connectar jag helt "random" till en annan server. Därför connectar jag om pga. mina "problem" och råkar då hamna i det "bättre" laget som faktiskt kammade hem de flesta rundorna. Och sen till de själva fan, JAG BLIR BANNAD. Att jag inte ens får stå till svars och förklara vad som skedde får mig att bli så lack? Bannad i 30min förvisso men hur svårt ska det vara för admin och fråga varför man reconnecta? Sen behövde jag skaffa ett jävla account på denna ruttna sida som dessutom inte ens har utvecklat sidan där man fyller i sina uppgifter? Råkade skriva fel personnummer och då står de: "du har försökt registrera dig med ett fejk-personnummer!! Seriöst Fuck off". Hur trevligt skrivit är det här?? Är VD:n för Playstar 12 år eller? Riktigt patetiskt. skrev 00 istället för 2000... Bete er, skitsida.
-2 poäng  
RjBlack Speladministratör
21 dec 2016   #1
Väldigt bra tråd.
Du är saklig och allt är välskrivet.
Du är perfekt GG material önskar alla va som du.

Du verkar vara en härlig kille.
Anledningen till att du får detta svar av mig är för kan fan inte ta dig seriöst när du skriver på sättet du gör
Och nej inte jag som la din ban men du kommer få svar av berörd admin inom kort


0 Poäng  
Djeeebeee Föreningsmedlem
21 dec 2016   #2
Hej,

Jag som la din bann, efter som du reconnectat två gåner under tiden jag var inne och sa det till dig, men uppenbarligen har du inte ljud på så att du hör admins prata. Om du nu vet att du har ett problem med dina binds så kanske du ska åtgärda det innan du börjar spela igen så du slipper problemen du har.

Efter som det var en 30min bann så kan du komma in igen och spela nu, men lämna attityden du har i ditt inlägg, det riskerar bara att du kommer få en längre paus än 30min.
0 Poäng  
CrazyiNik Speladministratör
21 dec 2016   #3
Vill du ha bort ditt problem med att du kommer till en annan server när trycker på valfri knapp så kan du återställa alla binds som du har.

jag hade samma problem förut som du beskriver det är jävligt jobbigt när det händer och jag satt nästan och slog sönder både dator och hela skiten innan en kompis sa att det är bara att återställa binds..

när du får sånt problem är det bara meddela oss innan så kan säkert en snäll själ hjälpa dig, men som Djeeebeee säger ..skippa attityden...

välkommen och spela och ha kul.. ses i siktet

0 Poäng  
Turass LEVEL 15 - Access
22 dec 2016   #4
Playstar är inget företag, så vi saknar en VD :). Vi är däremot en Idéel förening.
Om du har problem att utläsa hur man ska skriva in personnummer med denna beskrivning "Personnummer (åååå mm dd - xxxx)" så kanske du ska söka jobb på samhall. MVH
JOHAN
4 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
22 dec 2016   #5
https://samhall.se/om-samhall/lediga-jobb/
3 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 208 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 198 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 500 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 358 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 186 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 233 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 845 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 615 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 440 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät