Pangkväll nördmigos ;)
Knubbe86 Föreningsmedlem
30 sep 2016   #0
Hoppas på riktigt mycket folk inne på GG ikväll. Kommer in runt 10 tiden när barnen har somnat. See you then

Hest
0 poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
30 sep 2016   #1
niiice
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
1 okt 2016   #2
faan det va skit gött o panga igen hehe.... roligt du kom in Knubbe...kom gärna in lördag kväll med hehe
0 Poäng  
Knubbe86 Föreningsmedlem
1 okt 2016   #3
Heheh ja det var som alltid grymt kul inne på GG igår. Självklart gubben, kommer in när barnen har somnat som vanligt :)
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
1 okt 2016   #4
in bara
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
2 okt 2016   #5
jaha du somna!?
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
2 okt 2016   #6
jäkla Knubbe däcka!!!?
0 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
2 okt 2016   #7
haha även om du somna Ravi så va det en trevlig kväll hehe
0 Poäng  
Knubbe86 Föreningsmedlem
2 okt 2016   #8
Heheheh my bad men soffan var så skön efter maten gubben
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 337 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 313 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2839 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 345 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1602 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 705 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 676 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 576 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 661 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 989 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät