Forum     Bannad?

Forum

  BANNAD!
MILKO Föreningsmedlem
17 sep 2016   #0
Hej jag vart bannad för jag hade en diskussion med en annan spelare!
Adminen väljer att banna mig och inte den andra spelaren fast jag inte har använt ett ända verbalt ord i konversationen utan bara diskuterat olika åsikter.

Denna bannen las av Kickeri när han var alkoholpåverkad!

Mvh Milko
-1 poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
17 sep 2016   #1
jag o lennart sa till dig o lungna ner dig då valde jag låta dig vila i 30 minuter!!! mvh:Kickeri
1 Poäng  
magiclennart Föreningsmedlem
17 sep 2016   #2
Väldigt simpelt Milko, Även fast jag är ny som admin så var det sättet du uppträdde på som gjorde att du fick bannen, för hur du hackde på oldNslow osv
1 Poäng  
MILKO Föreningsmedlem
17 sep 2016   #3
Jag svarade enkelt på va "oldnslow" sa, och argumenterade emot. retades med dig lite för du är ny Lennart. Det är väl GG standard stämning! Folk saknar det! Att jag blir bannad för att jag argumenterar emot denna person är löjligt! Om en person säger "du luktar illa" ska inte jag få säga emot isf?
-3 Poäng  
magiclennart Föreningsmedlem
17 sep 2016   #4
Jag har inget emot att du retas med mig men när du sitter och säger jag kan göra vad jag vill, klaga hur mycket du vill så tycker man att en gräns har blivit lite överskriden
1 Poäng  
MILKO Föreningsmedlem
17 sep 2016   #5
I Princip så jag kan väl argumentera om vem/spelet som helst utan att få en ban? Nu får jag en ban utav att jag argumenterar mot en spelare hur spelet "ska spelas" på GG i bästa fall och får mot argumentationer som att "jag skulle aldrig hålt dig som admin osv" Jag svarar att han är förmodligen en luffare som inte föstår hur GG's concept fungerar!! sen 2minuter efter det får jag en ban en full kickeri som anser att jag behöver läsa "ggs/våra regler" för att jag argumenterar emot en annan spelarere på ett värdet sätt! Men vissst banna mig för jag har lämnat GG det Känns som en bra lösning

-1 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
17 sep 2016   #6
full Kickeri ja den va juh billig på 4 groggar hahaha men om du ser så på det så jaja
1 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
17 sep 2016   #7
en bra admin kan bådet ta emot o ge !!!
2 Poäng  
MILKO Föreningsmedlem
17 sep 2016   #8
Menade mer att efter "8" groggar kallade zettans tjej för något olämpligt! och att du bannar mig mitt i en diskussion bara för att jag lämnat GG och inte i information. Jag och Badaim har en diskussion på servern, ingen använder fula ord eller liknande och jag blir bannad. ADMIN ABUSE !!
-2 Poäng  
MILKO Föreningsmedlem
17 sep 2016   #9
Skulle man gett dig en admin abuse för varje gång man har försökt lugna dig mot att en spelare "heter Mazda" så hade man fått en medalj. men att du bannar mig för att argumentare mot en annan spelare (UTAN VARNING) banna mig för att läsa reglerna?

Förklara gärna varför!

-2 Poäng  
MrsPiggy Rosagrisen
17 sep 2016   #10
Lugna ner er nu pöjkar =)
Ta denna snacket när alkoholen inte är inblandat :•

Love and peace!
Piggyjopiggyhey ;)
4 Poäng  
LiGG Föreningsmedlem
23 sep 2016   #11
MILKO, du var faktiskt väldigt hetsig och otrevlig i tonen mot i stort sett alla på servern, jag sa åt dig att lugna ner dig. Då svarade då att jag var värdelös spelare, då svarade jag, att så kan det nog vara men du luktar illa. Det tog du som en riktig förolämpling, men jag ska ta att du kallar mig värdelös? I så fall kan du få telefonnumren till mina döttrar och säga att jag är värdelös.
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 378 • Aktiv Igår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 294 • Aktiv Igår, kl. 09:40
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 0
Visningar 49 • Aktiv I förrgår, kl. 22:52
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 134 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 498 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 210 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 817 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 586 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 424 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 696 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät