Forum     Bannad?

Forum

  Bannad 28/8-2016 utan orsak
erkogbg Föreningsmedlem
28 aug 2016   #0
Hej! trillade in på er server och spelade lite, fick plötsligt en bann där det står se regler, förklara jättegärna denna för mig :)

Det var en vote om mapbyte så det blev nuke, sedan bytte admin map och då frågade jag bara varför vi bytte bana efter mapbyte och bad admin skriva i chatten då jag mutat alla ingame då detta stör spelet enligt mig, sen kom en bann med följande info. Gäller bannen att jag frågade varför vi bytte bana så blir jag rädd för hur era admins bemöter enkla frågor.
[AMXBans] ===============================================
[AMXBans] You have been banned from this Server!
[AMXBans] You can complain about your ban @ http://www.playstar.se
[AMXBans] Reason: 'Read our rules! www.playstar.se'
[AMXBans] Duration: '30 minutes'
[AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_0:1:14481501'
[AMXBans] Your IP: '83.248.113.179'

0 poäng  
xitoR Speladministratör
28 aug 2016   #1
http://www.playstar.se/sections/counterstrike/regler
0 Poäng  
xitoR Speladministratör
28 aug 2016   #2
"Micken

Är till för att ha lite trevligare under speltiden då vi kör sv_ alltalk, men ibland är det kanske bäst att inte fortsätta snacka om det t.ex. är ett 1on1 läge. Att muta admins är inte bra. Playstar och Goagubbar är en alltalk-community och därför snackar vi med spelarna. Väljer man att muta admins så måste man då förstå att man kan få en bann för att man inte lyssnade."
0 Poäng  
Cash Speladministratör
28 aug 2016 , Redigerad 28 aug 2016   #3
Jag la denna bannen på dig eftersom jag sa till dig 2 ggr på chatten att du inte skall muta admins för ni skall kunna höra oss prata om det är något. Du svarar inte mig, testar då att fråga i micken om du hör mig '' hade då hoppats att du fixat de t'' men inget svar där heller. Där kom bannen! in läs våra regler och gör rätt och kom in spela sen igen. Mvh Cash

Och Memphis förklarade för dig i micken också varför vi bytte från nuke men det hörde du inte heller.
0 Poäng  
erkogbg Föreningsmedlem
29 aug 2016   #4
Cash skrevJag la denna bannen på dig eftersom jag sa till dig 2 ggr på chatten att du inte skall muta admins för ni skall kunna höra oss prata om det är något. Du svarar inte mig, testar då att fråga i micken om du hör mig '' hade då hoppats att du fixat de t'' men inget svar där heller. Där kom bannen! in läs våra regler och gör rätt och kom in spela sen igen. Mvh Cash

Och Memphis förklarade för dig i micken också varför vi bytte från nuke men det hörde du inte heller.


Taget, måste ha tabbat ner eller gjort något annat för jag såg ingenting i chatten om du skrivit där - men då vet jag.
Tråd kan låsas.
2 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
29 aug 2016   #5
Eloge till till dig erkogbg. Så ska en tråd se ut mer eller mindre. Fråga, information och fortsatt spelande.
GG
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 9
Visningar 280 • Aktiv Idag, kl. 13:28
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 4
Visningar 181 • Aktiv Igår, kl. 21:34
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 92 • Aktiv Igår, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 478 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 190 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 793 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 566 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 415 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 684 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 390 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät