[Hjälpfråga] Skickas in på annan server?
Kingsler Föreningsmedlem
25 aug 2016 , Redigerad 25 aug 2016   #0
Hej.
När rundan startas och man ska handla kan de ibland hända att jag träffar knappen "v", gör jag de så skickas jag in på en annan server..störigt som f•n
Googlar runt lite men hittar ingen förklaring, hoppades att kanske någon här inne vet vad de är och hur man får bort de?
Provat att installera om cs.

Mvh Martin/Kingsler
0 poäng  
CrazyiNik Speladministratör
25 aug 2016 , Redigerad 25 aug 2016   #1
Tjena
öppna consolen och skriv "unbindall"
Hjälpte för mig :)
Sen öppnar du options i spelet och återställer alla dina knappar som du spelar med till original settings
Mvh CrazyiNik
0 Poäng  
Jejk Speladministratör
25 aug 2016   #2
Borde räcka med att skriva "unbind v".
0 Poäng  
CrazyiNik Speladministratör
25 aug 2016   #3
nja dom där servrarna som man går in på lägger sig på en del bokstäver inte bara en.
Så var det för mig iallafall.
unbindall så har du tagit bort allt sånt skit så du slipper åka in på konstig server,
Håll dig till GG :) hehe
0 Poäng  
Kingsler Föreningsmedlem
25 aug 2016   #4
Hallå, ja de va så enkelt alltså, tack ska ni ha, nu kan ja spela normalt igen utan att jag ändrar servrar hela tiden och att steam crashar :)
0 Poäng  
CrazyiNik Speladministratör
26 aug 2016   #5
perfekt =)
0 Poäng  
xitoR Speladministratör
26 aug 2016   #6
Passa på att skrivskydda din config med :)

Härligt att det löste sig!
0 Poäng  
Zettan Direktör
26 aug 2016   #7
xitoR skrevPassa på att skrivskydda din config med :)

Härligt att det löste sig!


Precis, skrivskydda den! Om du inte gör det så kommer det hända precis samma sak nästa gång du lirar på en lattjo server.
Sedan var det ju i configen du skulle tagit bort det från början, att ta bort alla binds är ju rätt overkill :)

0 Poäng  
Harley Spelansvarig
26 aug 2016   #8
Härligt..

Ta några öl nu.
1 Poäng  
Zettan Direktör
26 aug 2016   #9
Harley skrevHärligt..

Ta några öl nu.


Fan va törstig jag blev nu.....
0 Poäng  
Kingsler Föreningsmedlem
27 aug 2016   #10
Harley skrevHärligt..

Ta några öl nu.


Ja de fick bli idag, får inte panga om man är bakis :)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 337 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 313 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2839 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 345 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1602 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 705 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 676 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 576 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 661 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 989 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät