Forum     Bannad?

Forum

  "Support your team with mission!" Mazda Bann
mazda Föreningsmedlem
18 aug 2016 , Redigerad 18 aug 2016   #0
Intressant bann minst sagt. Vi spelar Eldorado och det har väll kanske gått 7-8 rundor, jag spelar som T. För dom som inte spelat Eldorado så är det en ny map sedan några dagar tillbaka. Den är väldigt liten och intensiv med mycket skjutande direkt efter spawn.

Hur som helst, ingen framgång för T under första rundorna då bomben oftast springer högersidan och dör i den smalaste korridoren i cs historien. Den sidan dör man nästan direkt på som T, men man kan även ta sej dit genom mitten snabbt, dock täcker CT hela yarden om den inte är bortsmokad. Finns även ett tak längst upp till vänster där fördelen hamnar hos Ts. Perfekt att stå med AWP och döda CTs på andra sidan korridoren så bomben har fritt fram på andra sidan korridoren till höger, hoppas ni hänger med.

Den rundan jag blir bannad väljer jag att ställa mej just uppe på det taket med en AWP. Står och trängs med 2-3 st till Ts uppe på taket och vi bidrar nästan alla med varsin frag. Bomben har dock inte valt att springa genom korridoren utan är nu i mitten på yarden. Banan är såååå pass liten att det räcker för mej att hoppa ner från taket så är jag näst intill bomben på 2 sekunder. Att jag åker på en bann av denna reason på denna banan är minst sagt förvånande. Då bomben är i princip 2 sekunder ifrån mej, bara att han är på marken istället för taket. Han verkar inte riktigt ha bestämt sej vart han vill ta vägen, men vi på taket dödar ju till höger och vänster och öppnar upp. Vad hände med dom andra 2-3 Ts som var uppe på taket med mej och dödade? Hjälpte inte dom heller laget i den situationen? Vill även påpeka att tidigare rundor hade jag varit uppe på det taket 1-2 ggr och då var jag på rätt väg dit bomben skulle.

Visst, bara en timmes bann. Men håller ändå inte med den ALLS! Söker en förklaring av CrazyiNik, vill se hur situationen ser ut från hans perspektiv så jag kan skaffa mej en uppfattning om honom och hans framtida ageranden, så jag vet vad jag måste undvika.

Denna bild kan visa lite tydligare och så får man en uppfattning om den extremt lilla banan http://i.imgur.com/pM2C62R.png
0 poäng  
CrazyiNik Speladministratör
18 aug 2016   #1
Hej Mazda.
Du har blivit tillsagd väldigt många gånger av några admins inne på serven angående ditt "campande" Vid flera tillfällen har vi sett dig längst bak stå i ett hörn medans dina andra lagkamrater springer in och ska försöka planta bomben. Ett exempel på (Adrenalin) du står bakom ett elskåp nära CT spawn, du var näst sist och andra spelare var redan på site? hur hjälper du ditt lag där borta?

Du blev senast tillsagd på en mapp kommer ej ihåg namnet på mappen, där det är 4 olika mappar i en, dust2, aztec, inferno och nuke.
Redan där blev du tillsagd av kockis. Vi följde dig flertal gånger och du tog åt det man sa och började göra rätt för dig.
Sedan började allt igen, man såg dig långt bak oftast sist kvar.
Som du beskriver är inte eldorado en stor map, men du står med 3 st på tak och ska jaga frags, (dom är med tillsagda)
Bomben och resten av laget springer mot site för att planta, där står ni kvar och leker rambo. oavsett om mappen är liten eller stor ska man hjälpa laget för att få ner bomben på site, visst kan man ta olika vägar man behöver inte springa hand i hand med varandra. Men bombhållaren kan inte planta en bomb då halva T laget står bakom en buske och odlar blommor. Du förstår vad jag försöker säga dig, behöver inte skriva ett lexikon.

Därav valde jag att lägga en bann på dig.



5 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 426 • Aktiv Idag, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 365 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 292 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 336 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 591 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 312 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 484 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 648 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 540 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät