Nickbyte
totNN Föreningsmedlem
26 jul 2016   #0
Tja pepz, jag nickar ju då Ninjacookie för tillfället, har varit väldigt inaktiv på servern på senaste tiden och undrar nu ifall jag kan byta nick till totN, det som jag nickar vanligtsvis på allt annat. Går det bra? Mvh
0 poäng  
fury69 Speladministratör
26 jul 2016   #1
Klart du kan göra det, även om jag personligen gillar Ninjacookie bättre ;)
0 Poäng  
totNN Föreningsmedlem
26 jul 2016   #2
Weeey, gracias fury !
0 Poäng  
Zettan Direktör
27 jul 2016   #3
Iom detta så går du från en gammal stammis till en helt ny spelare.
Det är de som är det tråkiga :(
2 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
27 jul 2016   #4
Om du vill heta tont istället för Ninjacookie som e ett bra namn och som vi känner till. Jag känner att di looooosar på det. men lycka till
0 Poäng  
Memphis Speladministratör
29 jul 2016   #5
Ninjacookie valde att behålla sitt gamla nick för det blev för mkt "hate" sa han :) eller så va de så att zettan och meanswede hade rätt :)
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 337 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 313 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2839 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 345 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1602 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 705 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 676 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 576 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 661 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 989 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät