Forum     Bannad?

Forum

Söndag, 18:30 (lokal tid) skedde det som inte får hända...
Mogul Föreningsmedlem
10 jul 2016 , Redigerad 10 jul 2016   #0
I söndags runt 18:30 (lokal tid) skedde det som inte får hända. Efter några inledande rundor som T började det knaka i offensiven. Ledarfigurer inom GG började mana på grabbarna i team T att agera som ett lag. Zettan, en alltid så pålitlig figur började individuellt pusha en efter en och uppmanande, att om detta inte följdes väntade ban. Den första som fick en tillsägelse va såklart jag, Mogul. Ban, är ett uttryck som fruktas även av de mest erfarna lirarna och ett riktigt slag i magen för den försvarslöse. Enligt uppgifter "följer jag aldrig laget" då jag spelar på GG och "är alltid sist", något som kom som en chock för mig och min självbild vilket resulterade i en blixtsnabb självrannsakan. Trots min oförståelse rättade jag mig i ledet och följde order. Följande rundor resulterade i 8 eller 9 vinster varav jag tog på mig rollen som entry-frager med stort mod och beslutsamhet. Jag boostade min score från 4-6 till runt 19-10 och T började vinna igen :) Vad jag inte hade väntat mig och som jag sörjer än idag är köpet som kom att bli min undergång. Efter ett tvivelaktigt autosniper köp, som egentligen var menat som ett AWP köp började rundan dåligt. Jag var först iväg och tog på mig entry-rollen denna gång utan lycka, kanske med tanke på tidigare rundor då CT föll som furor bakom mitt röda sikte. Vad som sen hände vare helt oacceptabelt enligt GG standard. Jag sprang ner mot bomplatsen för att under några sekunder tyckas höra någon bakom oss. Jag vände mig om och siktade för att inse att jag bara hört min medspelare som va sen till bombplatsen, allt inom loppet av runt 5-10 sekunder. Detta resulterade dock i ytterligare en skarp tillsägelse av vår alltid pålitliga anförare Zettan, eller Hawk Eye som jag även kallar honom nu. Jag följde ytterligare igen order, rätta in mig i ledet och sprang med kniven mot bombplatsen i tron om att övriga redan var där. Så fel, möter gör jag en CT i full mundering och med vapnet i högsta hugg och mina lagkamrater stod kvar. Min död var ett faktum och så även min ban. Jag har blivit bannad tidigare och somliga kan rättfärdigas men denna får nog gå till historien som den mest oklara. Enligt uppgifter ska jag tänka över mitt agerande för att få fortsätta mina trevliga eftermiddagar på Goa Gubbar servern. Jag vet inte om jag kan säga att jag har lärt mig en läxa, det får ni avgöra. Men vad jag kommer ta med mig är att står det inte GG för eller efter ditt nick/namn på servern då kan vad som helst hända. ;) I övrigt, trevligt lir och jag hoppas vår hövding Zettan och jag kan bli kompisar igen, lägga stridsyxan på hyllan och att han släpper bannen så att jag kan komma in och pröva min lycka återigen. På återseende, er allas // Mogul
7 poäng  
Zettan Direktör
10 jul 2016 , Redigerad 10 jul 2016   #1
Haha, bästa tråden på länge.
Men vi får räta ut några frågetecken här.

Vi var i samma lag, jag sparkade på er så att ni skulle springa rätt.
Men det var zoogin som fick ett litet utbrott på dig, och även han som bannade dig.

Hur som helst, jag är nöjd om alla följer mission :) Och bannen borde ha gått ut nu va?
Ses på servern
/Hawk Eye
3 Poäng  
ZOOGIN Speladministratör
11 jul 2016   #2
Måste hålla med Zettan här. Det här var en riktigt bra tråd. Bra jobbat. Dock var ditt spel igår inte i linje med vad vi på GG eftersträvar och vill se. Vi har alltid ögonen öppna och för mig personligen så är det där "fegspelet", om vi kallar det så, bland det värsta jag vet. Det som gjorde det extra tråkigt var att du initialt förstod vad jag menade och "spelade upp dig" - för att sedan falla tillbaka i gamla vanor.

Du vekrar dock ha förstått vad vi menat och varför vi gav dig tillsägelser, instruktioner att följa och sedermera en ban. Hoppas du tänker på hur du spelar i framtiden. Ses på servern!
4 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 7
Visningar 400 • Aktiv Idag, kl. 09:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 351 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 290 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 336 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 589 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 309 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 480 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 648 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 538 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät