Forum     Bannad?

Forum

  Zalk
Zalk Föreningsmedlem
14 jun 2016   #0
Tjenare!

Dags att klaga lite på min ban då.
Eller ja, jag hör gärna förklaringen först. Vet inte riktigt vad som hände faktiskt.

Allt gott!
/Zalk
0 poäng  
Zettan Direktör
14 jun 2016   #1
Hallå där, inte jag som la din ban, men jag var inne och vet varför.
Vi (flera admins) sa gång på gång att ni måste ur "grottan", annars bannar vi.
Ändå stod du och tryckte som en liten hundvalp där inne i ett hörn.
Vattnet rann över och du åkte ut.

/
0 Poäng  
Eunectes Föreningsmedlem
14 jun 2016   #2
Jag banna dig och som Zettan precis sagt så sa vi åt dig upprepade gånger att gå ur grottan, men du lyssnade inte på admins uppmaning och då fick du en helt korrekt bann.
Hoppas du lärt dig. Välkommen tillbaka in o spela igen!
0 Poäng  
Zalk Föreningsmedlem
14 jun 2016   #3
Tjenare Zettan,

Aha, man får inte vara i grottan. Det visste jag inte =)

Nu var det ju bara en timmes ban så det är inget att bry sig om egentligen, jag skulle ändå se matchen. Men jag ska förklara varför det kändes som en konstig ban.

Jag tror vi hann spela 6 rundor (eller fler?) och jag var först ut de första 5 rundorna och ledde i CT.
Än så länge har jag inte reflekterat över vad någon har sagt eller gjort eftersom jag har varit sist kvar så gott som varje runda. Och dör jag så går mitt fokus till TV:n och EM-studion.
6e rundan är jag kvar i grottan, eller på slänten ut ur grottan för att vara exakt, och får en ban.

Vad du egentligen säger är att jag fick en ban för att ni har sagt till en massa andra spelare att de ska ut ur grottan? Jag hade förstått det om jag varit i grottan fler gånger.

Ni bannar mig en timme och byter map 2 sekunder efter.
Vad hände med "Zalk, du vet väl att du inte får vara i grottan?" Det är ju inte så att jag är ny här direkt?

/Zalk
0 Poäng  
Eunectes Föreningsmedlem
15 jun 2016   #4
Ditt ansvar att höra när du blir tillsagd av admins! Jag stod framför dig och skrek flera gånger att du skulle gå ut ur grottan men backade in istället... Då fick du din bann.
0 Poäng  
Zalk Föreningsmedlem
15 jun 2016 , Redigerad 15 jun 2016   #5
Jag tycker att jag är rätt uppmärksam här inne, meddelar om någon har fel rates eller inte spelar enligt reglerna. Fram till igår så kan jag inte minnas att jag har missat att en admin har sagt till mig. Stod du och skrek framför mig så måste jag ha missat det totalt, för första gången dem här åren.

Men då kanske vi båda har lärt oss något och kan gå stärkta ur den här situationen?

Jag har lärt mig att man inte får vara i grottan...och du, du kanske har lärt dig att man kan försöka få kontakt med någon i lite längre än en minut innan du bannar. Inte för att du behöver det som admin, för självklart får du banna så fort någon inte gör som du säger. Men mer för att man kan vara lite schysst mot en stammis, som spelar här ofta och (enligt mig) är rätt skötsam.

Nu kan du låsa tråden om du vill...

/Zalk
0 Poäng  
MrsPiggy Rosagrisen
15 jun 2016   #6
Låser tråden!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 7
Visningar 384 • Aktiv Idag, kl. 09:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 343 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 289 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 335 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 589 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 309 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 478 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 648 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 538 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät