JAAAAA!!!!
Livvy Föreningsmedlem
12 jun 2016   #0
TYSKLAAAANddd
0 poäng  
xitoR Speladministratör
12 jun 2016   #1
huh?
0 Poäng  
Jasperius Föreningsmedlem
13 jun 2016   #2
fooooootbollllllllllllllllllllllllllll
1 Poäng  
Kickeri Föreningsmedlem
13 jun 2016   #3
det e sån rund skinn med luft grej hahahaha
0 Poäng  
Livvy Föreningsmedlem
13 jun 2016   #4



Sjuuukaste!!!
0 Poäng  
Eunectes Föreningsmedlem
13 jun 2016   #5
HAHAHAHA!!!

https://www.facebook.com/brutaltse/videos/1702306523369607/
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
13 jun 2016   #6
http://www.break.com/video/coach-for-germany-national-soccer-team-sniffing-balls-3027788 URK
0 Poäng  
Livvy Föreningsmedlem
13 jun 2016   #7
åååh sluta! Ska inte ens kolla på det! Har aldrig gillat honom ändå ;P

Hoppas att Sverige kommer att vinna nu! Wuhuuu
3 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
14 jun 2016   #8
http://www.break.com/video/germanys-soccer-coach-caught-smelling-his-own-butt-3028134 Vad för fel på han LIVVY svara ???
0 Poäng  
flumm3t Speladministratör
14 jun 2016   #9
hahaha
0 Poäng  
Xay Föreningsmedlem
15 jun 2016   #10
bajstyskland
1 Poäng  
Livvy Föreningsmedlem
3 jul 2016   #11
JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!!!! OLèeÈEEEèé
1 Poäng  
Livvy Föreningsmedlem
3 jul 2016   #12
Ush, jävligt synd för Island. Dom har spelat en fantasktikt EM, och vilka underbara fans! HU! HU!

Milla kan vara väldigt stolt över sitt hemland. :)

ps. Var ju inte exakt nykter igår. Jag älskar definitiv inte alla!
0 Poäng  
Tarek Föreningsmedlem
8 jul 2016   #13
•Bump•
Viv la France
1 Poäng  
Livvy Föreningsmedlem
8 jul 2016   #14
det är ju helt OK att vara avundsjuk på Tyskland's landslag, en av de bästa fotbollslagen i världen :)

Forza Portugal, my future home-country!! <3
1 Poäng  
Zettan Direktör
8 jul 2016   #15
Skitmatch.. Tyskland är de bättre laget..
1 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 337 • Aktiv 22 jun, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 313 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2839 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 345 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1602 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 705 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 676 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 576 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 661 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 989 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät