Forum     Bannad?

Forum

  Bannad för wallhack???
stureP Föreningsmedlem
27 apr 2016   #0
Blev precis bannad för wallhack, vill gärna höra eran eller den som bannade mig motivering och vad i helvete det handlar om? Berodde det på att jag lyckades ha min livs runda på nuke med 22-0 i stats så hoppas jag att ni tänker om och spekkar MÅNGA andra som spelar? Detta tar jag personligt då jag verkligen inte fuskar och har aldrig gjort. Har spelat cs sen 2001-2002, låg högt upp på laddern i r60 och även på spelarenan, va sponsrad av IT-cafe här i karlstad dessutom, även vunnit lokala lan osv när det begav sig, (nickade youwon, sök på fragbite om ni vill ha bevis) hade ett uppehåll sen 2010 och återkom i januari i år igen. Har spelat hos er sen en månad tillbaka och har aldrig varit något problem tidigare så varför skulle jag börja fuska helt plötsligt nu?
Om ni har demo eller vad ni grundar bannen på får ni gärna lägga upp. Tycker detta är mycket tragiskt.
0 poäng  
Tarek Föreningsmedlem
27 apr 2016   #1
God kväll StureP!
Det var GG Eunectes som la din bann. Jag/vi här på GG har bett honom återkoppla så fort han har möjlighet. Jag kan dessvärre inte uttala mig eller ge dig några svar nu. Jag mfl admins kommer granska demot och göra våran egna bedömning för att du som anklagad ska få en rättvis dom. Vårat beslut kommer framföras via GG Eunectes.
GG Tarek
2 Poäng  
stureP Föreningsmedlem
27 apr 2016   #2
När beräknas "domen" komma? Har ju trots allt gått 24 timmar snart.
Tycker detta är skamligt rent ut sagt. Ni kan ju inte banna folk till höger o vänster för att dom kan skjuta huvudskott och läsa spelet någorlunda bra. Det är fler än qu!nt & hans vänner som kan spela detta spel. Om ni inte har några konkreta bevis att lägga upp tycker jag ni borde ta bort bannen då detta känns oerhört smutsigt. Inte okej.
0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
27 apr 2016   #3
Du kanske skall bättra din attityd litegrann och vara tacksam att vi lägger flera timmar på att få fast fuskare varje dag för att ni skall ha en sådan bra server som möjligt att spela på. Nu säger jag inte att du fuskar eller inte då jag inte sett demo ännu, om du fuskar så kommer bannen kvarstå annars är vi alla mänskliga och kan göra fel. Men man behöver absolut inte vara otrevlig för det. Man kommer mycket längre om man är trevlig.
1 Poäng  
stureP Föreningsmedlem
27 apr 2016   #4
Ser faktsiskt inte vart jag är otrevlig? Vill bara vara tydlig med att jag _verkligen_ inte fuskar, och tycker det är lite smutsigt att anklaga mig för fusk när jag knappast gjorde något anmärkningsvärt. Tror du hade reagerat likadant i samma situation. Funderade mest på varför bannen fortfarande kvarstår. Om admin i fråga var så säker på att jag fuskade och gav mig en perm ban och jag förnekar det grovsta, så borde det väl va ganska aktuellt att kolla inom 24H. Tack på förhand!
1 Poäng  
xitoR Speladministratör
27 apr 2016   #5
stureP skrevSer faktsiskt inte vart jag är otrevlig? Vill bara vara tydlig med att jag _verkligen_ inte fuskar, och tycker det är lite smutsigt att anklaga mig för fusk när jag knappast gjorde något anmärkningsvärt. Tror du hade reagerat likadant i samma situation. Funderade mest på varför bannen fortfarande kvarstår. Om admin i fråga var så säker på att jag fuskade och gav mig en perm ban och jag förnekar det grovsta, så borde det väl va ganska aktuellt att kolla inom 24H. Tack på förhand!


Hej stureP

Många av oss admins på GG har jobb och familj som tar en del tid, därför kan det ta mer än 24timmar för dig att få svar. Jag förstår din chock över att du blivit bannad men om nu vi admins kommer fram till att du är "ren" eller att du fuskar så får du svar så snart en klar majoritet av adminskaran kollat.

Ha en trevlig kväll stureP
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
28 apr 2016   #6
Lugna ner skitattityden eller så kan du få perm bara därför!!!

Många som lägger ner massa tid på att bla du ska trivas på GG.

När du blir stoppad av polisen och han ber dej blåsa i mätaren anklagar han dej då för att du är full?

Alla kan göra fel om det nu är så.
Antar att du är felfri?

Lugn. Svar kommer senast i kväll.
2 Poäng  
Eunectes Föreningsmedlem
28 apr 2016   #7
Tjena StureP.
Din bann är nu borttagen. Jag la den förhastat och hoppas du kan ha överseende med den.
Men din sviniga spelstil får mig att må bra att du vart bannad ändå. Du fegspelar och låter dina teammates gå före hela tiden. Låt detta bli en varning! För vi vill inte se det mer.
7 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 7
Visningar 382 • Aktiv Idag, kl. 09:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 342 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 289 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 335 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 588 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 307 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 478 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 647 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 538 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät