Forum     Public-servrarna

Forum

Gungame Server
anolis Speladministratör
16 mar 2016   #0
Hej
Vi funderar på att dra igång en gungame server och skulle vilja veta om ni är sugna på en sådan server på 1.6...
Reglerna är ju i så fall att dör man så får man vänta tills rundan tar slut och man börjar med pistol och arbetar sig uppåt efter man har dödat någon. Det är 25levlar som gäller och level 24 är He som man måste döda med och level 25 är kniv och dödar man där har man vunnit. Man får inte rysshoppa och man får inte kniva afk och FF är OFF tills vi är på level 25 då är FF ON.
Ungefär så kommer reglerna att se ut isf enligt mitt förslag.

Nu vill jag veta vad ni spelare tycker!!
Kom med respons! Finns det ett intresse?
1 poäng  
Xay Föreningsmedlem
16 mar 2016 , Redigerad 16 mar 2016   #1
Själva moddet är jävligt roligt, men enligt mig så är det ingen bra idé och jag ska motivera varför.

GG har fler 1.6 servers än bara standard servern där alla lirar vilket gör att dem övriga servrarna står tomma eller har extremt ont om folk. Om det är så att GG startar en gungame server så kommer denna dra folk från standard servern vilket kommer resultera i att båda servrarna kommer stå halvfulla, det är inte speciellt roligt.
0 Poäng  
anolis Speladministratör
16 mar 2016   #2
Jag förstår din poäng med andra ord så tror du att Gungame kommer locka spelare.

0 Poäng  
Fluffy! Föreningsmedlem
16 mar 2016   #3
Jag håller med Anolis, kan även jag ta lite ansvar!
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
16 mar 2016   #4
Jag tror att folk som jag hoppar in på GunGame som uppvärmning innan den riktiga irritationen utlöses på vanliga servern.
Vad är vitsen med vänta till ny runda? då dör ju tempot i det hela tycker jag. Så fort man dör så spawnar man upp random bah
1 Poäng  
anolis Speladministratör
16 mar 2016   #5
Meanswede. Det bästa är att vänta tills alla är döda för annars är det ett stort stressmoment för spelarna. Jag lovar att tempot dör inte pga att banorna är oftast små som poolday, simpson, spongebob, masaka, snow, minidust2 mm .Jag lirade oerhört mycket på danska servrar innan med dessa reglerna. Har lirat lite då och då när våran server är full på en dansk server och jag tror till och med att jag skulle kunna få fler danska spelare spela på våran gungame server om intresset finnes för det.
0 Poäng  
MeanSwede Föreningsmedlem
16 mar 2016   #6
Ok har aldrig provat detta som du menar KÖÖÖÖÖÖR
0 Poäng  
Vakten|Original Föreningsmedlem
21 mar 2016   #7
bra initiativ, gun game är fett skojj!! :)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 613 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 127 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 960 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 396 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 257 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 649 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät