Forum     Nyheter

Forum

Guild Wars 2 betanycklar!
Alex Spelansvarig
15 jul 2012   #0
?

Playstar har nu fått nöjet att presentera Guild Wars 2.

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, betan börjar på Fredag 21:00 20e Juli och slutar Måndag 23e Juli.

Så vill ni ha en nyckel skriv varför i en kommentar till nyheten eller vänta tills timern i nyheten slår 0, klicka sedan på din profil och hämta din nyckel (timern kommer upp under kvällen/morgondagen)!

Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig, det tar ca 1 minut sedan väntar ni bara på godkännande .

??

FAQ
För att få tillgång till en beta-helg måste du först registrera din nyckel på register.guildwars2.com. Det officiella Guild Wars 2 forumet går att hitta här. Du loggar in med de uppgifter du angav vid registrering.

Hur kan jag delta i en beta?

Du registrerar dig här på sidan eller köper spelet på buy.guildwars2.com

När är nästa beta-helg?
20-23e Juli.

Vilka raser kan man spela i Guild Wars 2-betan?
Human, Charr, Norn, Sylvari och Asura

Vart kan man ladda ner klienten?
Du kan ladda ner den här (12.7GB).

Spelet laggar väldigt mycket, vad är det för fel?
Servrarna är väldigt överbefolkade och spelet är ännu inte fullt optimerat.

Vilken server spelar medlemmar från Playstar på?
Far Shiverpeaks

Finns det något svenskt forum?
Du kan använda Playstars forum eller GW2Sverige - Sveriges största Guild Wars 2 community här, som också spelar på Far Shiverpeaks.


//MVH Alexander Hjelm - Kassör


0 poäng  
beadhanger Föreningsmedlem
15 jul 2012   #21
Är ett enormt fan av 1an (2000 hr spelade) så vore kul att se vad det gjort med 2an innan man som fattig student kastar pengar på det.
0 Poäng  
srivve Föreningsmedlem
15 jul 2012   #22
nyckel.
0 Poäng  
Fiskpinnen Föreningsmedlem
15 jul 2012   #23
Köpte 1:an på releas, lirade en hel del, gick över till Wow.
Slutat med wow för nått år sedan men känner lite sug att testa på de kommande spelen så GW hade varit fint.
0 Poäng  
Patt089 Föreningsmedlem
15 jul 2012   #24
Har väntat på GW2 i runt 1år, jag kommer till 98% chans köpa spelet då spelet uppfyller allt jag skulle vilja se och göra i ett MMO, GW2 kommer nog få liv i den spelkänslan man fick då man spelade Vanilla WoW, Dvs utforska världen oavsett level!

La WoW på hyllan för runt 2-3år sedan och detta spel kommer bli dess ersättare, har dock inte köpt spelet ännu men det lär väl ersätta dagen med oron till vad jag ska göra i 6månader tills jag kan söka till högskolan igen.
0 Poäng  
kennethbot Föreningsmedlem
15 jul 2012   #25
Spelat betan lite innan och tyckte det va helt OK men hade velat prova igen innan jag bestämmer mig för att köpa =)
0 Poäng  
fuvc Föreningsmedlem
15 jul 2012   #26
Skulle gärna vilja ha en BETA key med tanke på att jag skulle vilja ha en nytt MMORPG spel och vill inte göra samma misstag som jag gjorde med SWTOR då jag köpte spelet och sedan tyckte inte om det och slutade direkt... Bortkastade pengar och vill inte göra samma misstag.

Som sagt skulle verkligen uppskatta en key.
0 Poäng  
Anoozi Föreningsmedlem
15 jul 2012   #27
Har följt Guild Wars serien ända sen jag var en unge och skulle vara en underbar gest av er om jag kunde få en beta key!
0 Poäng  
Cenzor Föreningsmedlem
15 jul 2012   #28
Har velat testa detta spelet ända sedan det först announcades. Jag har plöjt igenom en hel hög MMOs genom åren, gratis som icke-gratis, och efter alla videos jag har sett på GW2 har jag väldigt höga förväntningar!
En key hade också uppskattats väldigt mycket eftersom det ska bli kasst väder i helgen och vad passar då bättre än lite gaming?
Fick inte heller någon betakey förra gången så denna gången tycker jag faktiskt att det är dags! :)
0 Poäng  
Zkarr Föreningsmedlem
16 jul 2012   #29
Tjena! Jag har preordrat guild wars 2. Jag vet hur jäkla bra det kommer bli och undrar om man kan få en beta key för en kompis till mig som inte är lika hajj på att fixa beta key genom internet, men som ändå förmodligen ska köpa spelet snart! Skulle vara skoj att spela med honom till BWE 3!
0 Poäng  
Zkarr Föreningsmedlem
16 jul 2012   #30
En sak ni kan ändra i texten ovan är att man nu i denna BWE 3 kommer kunna köra alla raserna! Det vill säga Asura och Sylvari också! Inte bara Human, Charr och Norn! ;)
0 Poäng  
Drea Föreningsmedlem
16 jul 2012   #31
Skulle uppskatta en nyckel :)
0 Poäng  
gregero Föreningsmedlem
16 jul 2012   #32
skulle väldigt gärna vilja ha en beta nyckel eftersom att jag älskade ettan
0 Poäng  
pepps Föreningsmedlem
16 jul 2012   #33
Har spelat mmo sen wow betan och skulle hemskt gärna pröva något nytt och fräscht mmo. Hade varit guld värt ifall jag skulle kunna få möjligheten att få en gw2 betanyckel för att prova innan man eventuellt köper det! :)
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
16 jul 2012   #34
Alltid varit ett stort fan utav GW, spelade en mycket GW1 när det var populärt, har varit med i många giveaways utan någon större lycka. Har längtat efter Gw2! :). Hoppas man har större lycka här ^^.
0 Poäng  
Annball Oldschool
16 jul 2012   #35
Riktigt sugen på att testa!
0 Poäng  
pkaff Föreningsmedlem
16 jul 2012   #36
Jag hade tyckt det varit kul att få med min flickvän, som av att se mig spela de förra beta-eventsen blivit lite sugen, att börja lära sig lite RPG! Det är aldrig fel att få in lite tjejer i communitien :)
0 Poäng  
zabber66 Föreningsmedlem
16 jul 2012   #37
Det skulle vara underbart om jag kunde få access till betan, väntat länge på detta spelet och är hypad. Lönen kommer 25e så kan inte förbeställa den heller:( #fattigstudent
0 Poäng  
JaOu Föreningsmedlem
16 jul 2012   #38
Vill gärna prova på spelet så en nyckel skulle vara uppskattat!
0 Poäng  
HVincent Föreningsmedlem
16 jul 2012   #39
Vill väldigt gärna testa GW2 med en kompis som fått nyckel, tror det kan bli nästa stora spel och riktigt kul!
0 Poäng  
zhure1 Föreningsmedlem
16 jul 2012   #40
skulle vara jävligt najs om man fick en nyckel då man väntat en längre tid efter en sådan
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 18 • Aktiv Idag, kl. 01:07
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 145 • Aktiv Igår, kl. 13:11
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 319 • Aktiv 4 maj, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 281 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 829 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1125 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 420 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 291 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 460 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 269 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät