Forum     Nyheter

Forum

Counter-Strike Global Offensive - Betanycklar
Alex Spelansvarig
22 jun 2012   #0
Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!


?


Alla medlemmar som är nyregistrerade är nu godkända om dom fyllt i rätt uppgifter, GL HF 20:00 :)!

Playstar har nu fått äran att presentera Counter-Strike Global Offensive, tack till Chet Faliszek och CS:GO teamet för detta!

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, start Tisdag 2012-06-26.
För att få din betanyckel väntar du tills timern slår 0, då klickar du på din profil och hämtar din nyckel under din visningsbild!

Vill du ha en större chans att få en nyckel? skriv då en kommentar varför just du skulle vilja ha en nyckel av Playstar.

Kom ihåg att du måste vara en registrerad och godkänd medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

Vi har också fått äran att presentera dom första svenska CS:GO servrarna.

Demolition
game02.playstar.se:27010
game02.playstar.se:27011

Casual
game02.playstar.se:27012

Competitive
game02.playstar.se:27013
game02.playstar.se:27014
game02.playstar.se:27015

Arms Race
game02.playstar.se:27016
game02.playstar.se:27017
game02.playstar.se:27018

CS:GO Fragfilm

??????

0 poäng  
Levik Föreningsmedlem
26 jun 2012   #301
För jag är småtrött på DOTA2 och vill testa på något nytt
0 Poäng  
Faxen123 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #302
Jo vill ha en beta nyckel var att jag har lirat cs i typ hela mitt liv. Har även lirat lite css,
Och skulle vara väldigt tacksam om jag fick en CS:GO beta.
0 Poäng  
assign Föreningsmedlem
26 jun 2012   #303
Skulle vara jättesnällt om jag fick en beta-key då jag spelat Cs sedan det kom. Jag har sett hur CS utvecklats med åren, 1.3, 1.5, 1.6 etcetera.
0 Poäng  
Hansn Föreningsmedlem
26 jun 2012   #304
Gud, minns när man var runt 10 år gammal och försökte bli bäst bland kompisarna på 1.5! Det var riktigt roliga tider. Sen när 1.6 kom och skölden blev introducerad, fick man rediga ryck att jävlas med kompisarna!

Man har ju definitivt haft härliga tider med allt från 1.5/1.6 till Source, och hoppas att jag skulle få avnjuta samma härliga tider med GO!

Edit: Är jag den enda som inte kan se timern?
0 Poäng  
fippe1999 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #305
Har spelar cs 1.6 sen jag var 6 och jag skulle vilja testa något nytt ( det blir ju tråkigt att ha kört samma spel i flera år! skulle vara nice om man fick en key till cs go så man äntligen kan få testa den!
0 Poäng  
OrbOfPower Föreningsmedlem
26 jun 2012   #306
har dock inte fått chansen att prova betan som släppt tidigare sen har de vart ett tag sen ja spelat CS 1.6 eller CS:S så skulle gärna vilja ha chansen att få en nykel nu att testa ut detta så ja har en chans att testa det innan ja bestämmer mig att köpa det
0 Poäng  
willehawk Föreningsmedlem
26 jun 2012   #307
För att det verkar väldigt bra och jag har tröttnat på alla andra spel:)
0 Poäng  
NoNnTi Föreningsmedlem
26 jun 2012   #308
För jag vill se om counter-strike kan överleva! hoppas på superkul game.
0 Poäng  
TwistR Föreningsmedlem
26 jun 2012   #309
Klockan går efter din egen dator - GG :.- Borde få en CS:GO key bara för jag redan missat 9 tillfällen att få en key och att jag har spelat cs sedan version 1.3 och skulle vilja testa hur framtiden ser ut.
0 Poäng  
soflyy Föreningsmedlem
26 jun 2012   #310
För att jag har tröttnat på alla spel som finns och då skulle det vara bra med något nytt!
0 Poäng  
kjelleyao Föreningsmedlem
26 jun 2012   #311
Hej,


Kille på 21 år, har spelat CS i över 10 år nu och har i panik försökt få tag i en betanyckel ända sedan dem släpptes och blev överlycklig då jag hörde att ni skulle släppa nu så man hinner bli varm i fingrarna innan CS:GO släpps på riktigt i Augusti. Hade varit oerhört tacksam om jag fått chansen att testa den kommande FPS giganten!


MVH Viktor
0 Poäng  
helvete Föreningsmedlem
26 jun 2012   #312
Har nästan 1600 timmar spelade i cs 1.6 så skulle extremt gärna vilja fortsätta på CS:GO.
Har kämpat länge efter en nyckel nu, ser detta som en sista chans
0 Poäng  
Sterbhaus Föreningsmedlem
26 jun 2012   #313
Jag har spelat CS väldigt länge och jag skulle väldigt gärna hjälpa till att hitta och rapportera buggar i CS:GO så att spelet är nästan buggfritt när det släpps! Skulle vara oerhört tacksamt och kul om man kunde få en nyckel!
0 Poäng  
extremer Föreningsmedlem
26 jun 2012   #314
CS är det bästa spelet som gjorts och förtjänar därför en värdig uppföljare. Därför skulle jag, om jag fick en key, ge så mycket feedback etc. som möjligt för att spelet helt enkelt ska bli så bra som möjligt.
0 Poäng  
odilol Föreningsmedlem
26 jun 2012   #315
hejsan. jag är väldigt sugen på att få en nyckel. vill gärna testa och hjälpa till med att ge feedback till steam så dom kan få det till ett skönt spel att lira !. har spelat 1.6 sedan jag var typ 13. (22 år i dagsläget). så håller tummarna på att få sätta tänderna i en fin beta nyckel :)! har även försökt att få tag i beta sedan dom började släppa ut dom. men tyvär inte fått tag på ngn :/
0 Poäng  
dsjoje Föreningsmedlem
26 jun 2012   #316
Jag har spelat CS 1.6 och source och tycker det fortfarande är sjukt kul!
Lanar alltid det med kompisarna :) Hoppas jag vinner en key (A)
0 Poäng  
johan91 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #317
Jag vill ha en nyckel för att jag vill börja spela cs på allvar igen.
0 Poäng  
0stmannen Föreningsmedlem
26 jun 2012   #318
Det har kommit många nya skjutspel med bra grafik. Men det är inget spel som har den där enkelheten som CS har. Sen spelar det nästan ingen roll om man dör i de spelen för man bara spawnar om direkt. Så det skulle vara sjukt kul att få key nu så man kan spela ett spel som både har snygg grafik och som helt enkelt är FPS som det ska vara.
0 Poäng  
pulk4 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #319
Jag började spela 1.6 av min bror när det kom ut, han lärde mig hur det gick till och vad och hur man gjorde, sen när source kom ut så började jag spela det med ett par kompisar och vi satt och nötte och nötte tills man började tappa suget, vi hade gjort allt på spelet, och nu skulle jag vilja testa det nya Counter Strike, om det har blivit någon förändring, som det verkar ha, då mina kompisar har fått tag på en key och dom nöter det stenhårt!, jag skulle vilja ha en del av det roliga som dom har genom att kunna joina dom på CS:GO. jag skulle bli överlycklig om man fick prova på det själv, med sin egna CS:GO key! :)
0 Poäng  
pALLe37 Föreningsmedlem
26 jun 2012   #320
Hej, Jag har spelat cs sedan väldigt lång tid tillbaka, det var min bror som fick in mig i scenen har spelat 1.6 väldigt länge nu men spelade också source ett tag men nu är det 1.6 som gäller men spelet håller på att dö ut så jag har försökt och försökt att få tag i en CS:GO key men aldrig har jag lyckats(kanske denna gång, vem vet?)
Hare Bra // pALLe
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 398 • Aktiv Igår, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 121 • Aktiv Igår, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 198 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 302 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 863 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1142 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 444 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 313 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 477 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 289 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät