Forum     Nyheter

Forum

Guild Wars 2 betanycklar!
Alex Spelansvarig
4 jun 2012   #0
?

Playstar har nu fått nöjet att presentera Guild Wars 2.

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, betan börjar på Fredag 8e Juni CEST och slutar 08:59 CEST Måndag.

Så vill ni ha en nyckel skriv varför i en kommentar till nyheten eller vänta tills timern i nyheten slår 0, klicka sedan på din profil och hämta din nyckel (timern kommer upp under kvällen/morgondagen)!

Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

??

FAQ
För att få tillgång till en beta-helg måste du först registrera din nyckel på register.guildwars2.com. Det officiella Guild Wars 2 forumet går att hitta här. Du loggar in med de uppgifter du angav vid registrering.

Hur kan jag delta i en beta?

Du registrerar dig här på sidan eller köper spelet på buy.guildwars2.com

När är nästa beta-helg?
8-11 juni.

Vilka raser kan man spela i Guild Wars 2-betan?
Human, Charr, Norn

Vart kan man ladda ner klienten?
Du kan ladda ner den här (12.7GB).

Spelet laggar väldigt mycket, vad är det för fel?
Servrarna är väldigt överbefolkade och spelet är ännu inte fullt optimerat.

Vilken server spelar medlemmar från Playstar på?
Far Shiverpeaks

Finns det något svenskt forum?
Du kan använda Playstars forum eller GW2Sverige - Sveriges största Guild Wars 2 community här, som också spelar på Far Shiverpeaks.

EDIT

Alla nycklar är slut nu, när man försöker få en nyckel nu är mailet tomt!

Så skriv inte tex "Hubba bubba, jag fick ett HoN mail utan nyckel, gubba bubba"

//MVH Alexander Hjelm - Kassör


0 poäng  
Annball Oldschool
8 jun 2012   #301
Spelade ettan och har väntat på 2:an!
0 Poäng  
shiralee Föreningsmedlem
8 jun 2012   #302
Fick någon som kommenterade en nyckel? Eller var man tvungen att vänta på timern?
Det stod ju att man kunde kommentera också..
Mitt konto var inte heller validerat....dåligt....borde varit bättre info!
0 Poäng  
lollertits Föreningsmedlem
8 jun 2012   #303
"Här kommer din demo-nyckel till Heroes Of Newerth!"

what ? ^^
0 Poäng  
hurk Föreningsmedlem
8 jun 2012   #304
Tja, hade vart nice och spela något annat än diablo 3 i några dagar och GW2 ser nice ut. Peace
0 Poäng  
Zoku Föreningsmedlem
8 jun 2012   #305
Är förbannat sugen på GW2 då jag spelade GW1 ett bra tag när det begav sig. Skulle vara skönt med något nytt och fräscht istället för det gamla WoW...

Tack på förhand,

Zoku
0 Poäng  
roxy Altruist
8 jun 2012   #306
shiralee skrevFick någon som kommenterade en nyckel? Eller var man tvungen att vänta på timern?
Det stod ju att man kunde kommentera också..
Mitt konto var inte heller validerat....dåligt....borde varit bättre info!


Registrerade sig: 2012-06-07, det kanske skulle varit bättre om du inte registrera dig samma dag...
0 Poäng  
shiralee Föreningsmedlem
8 jun 2012   #307
Jo jag vet, dumt av mig. Men visste inte att man behövde godkännas.
Men har fått tag på en key nu så jag är nöjd :D
0 Poäng  
lollertits Föreningsmedlem
8 jun 2012   #308
Det står att jag fått en nyckel men får istället en tom HoN nyckel. Gör jag något fel ? :/

0 Poäng  
roxy Altruist
8 jun 2012   #309
shiralee skrevJo jag vet, dumt av mig. Men visste inte att man behövde godkännas.
Men har fått tag på en key nu så jag är nöjd :D


Ganska självklart att vi bara delar ut nycklar till godkända medlemmar, tycker jag i alla fall..


lollertits skrevDet står att jag fått en nyckel men får istället en tom HoN nyckel. Gör jag något fel ? :/


Det står "HoN-nyckel" i mailet men det ska stå "GW-nyckel" men att du inte får någon nyckel beror på att dom redan va slut när du försökte, tyvärr
0 Poäng  
fher Föreningsmedlem
8 jun 2012   #310
Om någon har en nyckel som de inte kommer kunna utnyttja så lånar jag den gärna (: mvh
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
8 jun 2012   #311
Nyckel till första som reggar den!
1WWWX1-DJ1X1-QLDQ-BCP-3GN1WDG
0 Poäng  
beundra Oldschool
8 jun 2012   #312
Ingen som har en key över eller något?
0 Poäng  
Sotix Föreningsmedlem
9 jun 2012   #313
Registrerade mig i tisdags, vilket borde vara klart en bra stund innan.
Så ni får gärna ta bort mitt konto, för jag tänker inte stödja en skit förening som inte håller vad dom lovar!
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
10 jun 2012   #314
Sotix skrevRegistrerade mig i tisdags, vilket borde vara klart en bra stund innan.
Så ni får gärna ta bort mitt konto, för jag tänker inte stödja en skit förening som inte håller vad dom lovar!


Du får gärna berätta varför vi är en skitförening och vad vi lovar som vi inte håller, för jag kan inte komma på nåt.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
10 jun 2012   #315
Sotix skrevRegistrerade mig i tisdags, vilket borde vara klart en bra stund innan.
Så ni får gärna ta bort mitt konto, för jag tänker inte stödja en skit förening som inte håller vad dom lovar!


Bara för att du inte lyckades få en nyckel måste du vara negativ? tänk alla andra som fick nycklar vad glada dom är och älskar oss.

Vi höll vad vi lovade annars kan du väl säga vart vi inte gjorde det...
0 Poäng  
Sotix Föreningsmedlem
10 jun 2012   #316
"Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga,"
Ni lägger upp den på en måndag, registrerar sig en dag efter och ni inte godkänner medlemsskapet.
Tar inte ens en minut att registera sig säger ni, tog väl snarare 5 dagar?
För man är ju inte registerad förän föreningen har godkänt en? (ljug där eller?)

Så det handlar inte om att man inte lyckades få en nyckel, utan att ni framför detta på ett fel sätt.
Eller ja, ni fiskar efter medlemmar för att få en större peng av sverok och då säger att de är enkelt att få en nyckel. Så ta gärna bort mitt medlemsskap, för jag vill inte stödja denna förening.
Tänker inte be om det igen, är det inte borta inom 1 vecka. Så går jag till datainspektionen och kör med PUL lagen.

Tack o adjö.

0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
10 jun 2012   #317
Sotix skrev"Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga,"
Ni lägger upp den på en måndag, registrerar sig en dag efter och ni inte godkänner medlemsskapet.
Tar inte ens en minut att registera sig säger ni, tog väl snarare 5 dagar?
För man är ju inte registerad förän föreningen har godkänt en? (ljug där eller?)

Att registrera sig tar säkert bara någon minut, men alla medlemmar måste genomgå en manuell granskning av personuppgifterna, för att vi ska kunna sortera bort alla som skriver falska personuppgifter, det tar längre tid.

Sotix skrevSå det handlar inte om att man inte lyckades få en nyckel, utan att ni framför detta på ett fel sätt.
Eller ja, ni fiskar efter medlemmar för att få en större peng av sverok och då säger att de är enkelt att få en nyckel.

Jag vill påstå att det är precis vad det handlar om, hade du fått en nyckel hade du inte klagat. Vi hade inte nycklar till alla, det får du acceptera.
Det låter som att du vill få bidragen från Sverok till en dålig grej, som om någon tog alla pengar och köpte glass. Bidragen vi får av Sverok går till föreningen, som i sin tur består av alla medlemmar.

Sotix skrevSå ta gärna bort mitt medlemsskap, för jag vill inte stödja denna förening.
Tänker inte be om det igen, är det inte borta inom 1 vecka. Så går jag till datainspektionen och kör med PUL lagen.

Skicka ditt fullständiga personnummer till register@playstar.se så plockar vi bort alla uppgifter du lämnat till oss.
0 Poäng  
Dynis Föreningsmedlem
12 jun 2012   #318
Då får jag citera detta
"Så vill ni ha en nyckel skriv varför i en kommentar till nyheten"

Den delen TEX.

Vet inte av någon som blivit belönad för en fin kommentar med en nyckel.... skulle gärna veta vilka de var om ni ense delade ut ngn nyckel där :/
0 Poäng  
TobiasDT Föreningsmedlem
12 jun 2012   #319
Skulle vilja testa det före jag köper. Som fler nämnt, så börjar man tröttna på Diablo III och Blizzards misslyckande.
0 Poäng  
Gragger Föreningsmedlem
17 jun 2012   #320
Hubba bubba, jag fick ett HoN mail utan nyckel, gubba bubba
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 62 • Aktiv Idag, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 162 • Aktiv I förrgår, kl. 13:11
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 334 • Aktiv 4 maj, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 286 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 843 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1136 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 431 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 299 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 465 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 274 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät