Forum     Warcraft

Forum

"Dota är dött"
bleh Föreningsmedlem
15 nov 2011   #0
Hej alla playstarare. Jag ville bara förklara en sak som jag börjar bli lite irriterad på som väldigt många verkar tro. T.ex. i tråden där man ska skriva om sig själv för att få dota2 beta-keys är det JÄTTE många som skriver "spelar HoN för dota är helt dött" osv. Alltså... va? Vars har ni spelat dota om ni tror att spelet är dött? Garena? Battlenet? Det finns många seriösa dota communities där man kan spela dota. Är hundratals games uppe varje dag. Dotapickup, dotalicious, RGC och sen så fanns ju såklart dotaleague fast det stängde ju ner för några dagar sen, tråkigt nog.

Om man vill spela dota så kan man det utan problem. Det är jätte enkelt att göra ett account, ladda ner client och bara börja spela på t.ex. dotalicious. Och då snackar vi en community med bättre regler och seriösare admins/spelare än HoN.

Just sayin'
0 poäng  
SirAndy Föreningsmedlem
15 nov 2011   #1
dock så är det ju ett dött spel på proffs fronten.. rätta mig om jag har fel men inga stora events köra Dota längre, det är HON/LOL och nu då Dota 2 som gäller.
0 Poäng  
bleh Föreningsmedlem
15 nov 2011   #2
I princip ja. Finns fortfarande en del mindre turneringar osv. men det är inte en stor skala proffsspelare som fortfarande kör. En av anledningarna är ju dock att de alla fått dota 2 beta keys. Det jag syftar på är dock pub spelare som säger "nä kan inte spela dota för ingen spelar det längre", vilket de tydligen inte har någon aning om eftersom de inte ens verkar att ha sökt efter en seriös community att spela på.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 383 • Aktiv Igår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 299 • Aktiv Igår, kl. 09:40
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 0
Visningar 56 • Aktiv I förrgår, kl. 22:52
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 134 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 498 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 210 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 818 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 586 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 424 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 698 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät