Forum     Nyheter

Forum

Dota2 på Playstar?
Alex Spelansvarig
27 okt 2011   #0
?

Nu snurrar Playstar igång sin första Dota2 nyckel tävling, det gäller att gilla oss på facebook så har du chansen att vara med och tävla om nycklar!

Klicka här för att komma till våran facebook! (det är alltså våran page ni ska gilla, den vi länkar till).

Våran första beta-nyckel vinnare är Oliver Lalko Sund!

Ha det så kul med ditt nya Dota 2!

Det kommer att delas ut fler nycklar via facebook så håll tummarna!
0 poäng  
Alex Spelansvarig
3 nov 2011   #41
Attityden grabbar :P!

Btw jag är mest pro eftersom jag fick key innan den där stora Dota2 tävlingen där navi vann!
0 Poäng  
bleh Föreningsmedlem
3 nov 2011   #42
furredazman du borde kanske ta och tagga ner lite? Och bara för att man fått steam-mail och göra survey så betyder det inte att man KOMMER att få en dota key. Och även om de skulle ge till exakt alla som gjort survey så skulle de inte göra det direkt. Så vad är det som hindrar att man går med i den här tävlingen också och ökar sina odds? Och om man skulle få flera betakeys så kan man ju ge till kompisar? Jag undrar vem det är som borde "chilla med attityden" lite...
0 Poäng  
Yukki Föreningsmedlem
3 nov 2011   #43
Bara o säga grattis!

0 Poäng  
Kungkisstank Föreningsmedlem
3 nov 2011   #44
en vinnare? på riktigt? :/ Trodde alla skulle få en chans, eller åtminstone många.
0 Poäng  
lifeprilis Föreningsmedlem
3 nov 2011   #45
nice gimme gimme
0 Poäng  
Ates Föreningsmedlem
3 nov 2011   #46
Cmon playstar dela ut lite mer keys te folket ! :)


0 Poäng  
NotBusseN Föreningsmedlem
4 nov 2011   #47
Leshrac skrevSkryta om sina egna stats för att en annan har sämre? Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Du har ju också "trash-stats". :(

Så du anser att 1780MMR är trash? Vad fan är du för någon typ då? Du kan omöjligt ha högre, eller vågar du inte visa? Förresten finns det ingen som heter någon i still med varken "lickmahballz" eller "dota2ftw" på HoN så jag vet i helvete inte vad du håller på med. Jag förstår inte vad ni grabbar baserar er fakta på när du linkar ett fejkat nick? Trögare människor får man verkligen söka ett bra tag efter.
0 Poäng  
NotBusseN Föreningsmedlem
4 nov 2011   #48
furredazman skrev@ Notbussen : Jag hette Lickmahballz, heter dota2ftw. Men du är också välkommen du kan ju försöka klämma ut en nyckel här med din attityd;) Fint account märks ju varför du är registrerad här :) Och nej jag lirar dota 2 nu för tiden, därför namnbytet för ca 1 månad sen. Som du inte förstår kör playstar samma koncept som steam, kolla din email har du inte fått en beta förfrågan för steam tillhör du ju noobsen. Och kan inte se något märkvärdigt med dit account, typisk kille som tror han är bra med kd som inte ens har varit i närheten med support. Roll scout and hf and leach dota2


Så du anser att 1780MMR är trash? Vad fan är du för någon typ då? Du kan omöjligt ha högre, eller vågar du inte visa? Förresten finns det ingen som heter någon i still med varken "lickmahballz" eller "dota2ftw" på HoN så jag vet i helvete inte vad du håller på med. Jag förstår inte vad ni grabbar baserar er fakta på när du linkar ett fejkat nick? Trögare människor får man verkligen söka ett bra tag efter.
0 Poäng  
Leshrac Föreningsmedlem
4 nov 2011   #49
Ja, vet inte vad jag ska säga.
Heter Leshrac på HoN också, du kan ju få en länk så du hittar.
http://www.heroesofnewerth.com/player_stats.php?aid=255298
Spelar bara med polare på 1650-1800 så jag har +0 / -1 i de flesta games.
0 Poäng  
tobbe628 Föreningsmedlem
4 nov 2011   #50
Gött att en betakey har åkt ut nu iaf!
:D
0 Poäng  
KHEEJS Föreningsmedlem
4 nov 2011   #51
"Nycklarna kommer vara tillgängliga för alla medlemmar via föreningens hemsida."

Njaa..
0 Poäng  
bleh Föreningsmedlem
5 nov 2011   #52
@Notbussen Efter att alla mina polare började spela HoN istället för dota så tänkte jag ge det en chans. Spelade en del games med polare på 1300-1600 MMR och en del solo matchmaking och kom upp till 1800+ på nolltid. HoN är ett skämt, i alla fall folk som spelar på den ratingen och (no offense) såna som du som spelar på hela "1780" MMR och sedan sitter och flamar andra på internet forum och tror att du är någon slags pro spelare. På dotalicious där jag spelar så behöver man 40% wins och ha spelat minst 30 games för att komma upp till "Skill level 1" (finns även Skill level 2 och 3) och de som spelar kring 1800 i HoN är ungefär lika "bra" som de som spelar där. Så snälla... lägg bara ner.
0 Poäng  
MoonrakerSwe Föreningsmedlem
5 nov 2011   #53
@Alex Kan inte du låna ut din key så länge då? Det finns ju keys i lokalen också =)
0 Poäng  
rkslaktarn Föreningsmedlem
5 nov 2011   #54
Lycka till alla! ;) Hoppas på en key nu då!
0 Poäng  
blajban Föreningsmedlem
7 nov 2011   #55
Alltså vad är det som händer?

"Nycklarna kommer vara tillgängliga för alla medlemmar via föreningens hemsida." + 1400 gilla = 1 key?

Hur säkerställer ni att vinnarna är med i föreningen? För det måste väl vara ett krav?

Jag har full förståelse för om ni inte har många keys, men det här är ju bara tramsigt.
0 Poäng  
blajban Föreningsmedlem
7 nov 2011   #56
Naturliga frågor som inställer sig är för övrigt:
- Hur många keys har ni att dela ut?
- När och hur ofta sker lottas de ut?

Jag blir glad om jag skulle få en key, men herregud, ni måste väl kommunicera?
0 Poäng  
furredazman Föreningsmedlem
8 nov 2011   #57
@ Notbussen vänta jag ska fan skicka en jävla länk då jag är trött på detta, ni tror inte det finns folk som heter "Dota2FTW, DOTA2FTW,DoTA2Ftw...... ???" Nu ska ni få något som ni som har DNA-trådar som är svårt att reglera dom kan kopiera : "Jag hette lickmahballz-->namchange:Dota2Pwn (ber om förlåtelse då jag skrev ner fel namn) End of discussion skriv PM ifall ni också undrar också hur lång min penis är. Så skriv PM slösa inte på forum utrymme, som sagt hoppas ni andra får nycklar.
0 Poäng  
illum Föreningsmedlem
8 nov 2011   #58
"Nycklarna kommer vara tillgängliga för alla medlemmar via föreningens hemsida". Hur går det?
0 Poäng  
Gonzie Föreningsmedlem
8 nov 2011   #59
Kommer ju aldrig få nån :'(
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
8 nov 2011   #60
Alla våra medlemmar har möjligheten att deltaga i våra tävlingar för att vinna nycklar :)!

Nej vi har inte 38tusen nycklar som jag har skrivit tidigare.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 374 • Aktiv Igår, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 100 • Aktiv Igår, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 187 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 289 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 855 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1138 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 437 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 305 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 470 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 280 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät