Forum     Nyheter

Forum

RIFT BETA!
Alex Spelansvarig
29 jan 2011   #0
?
Nu är äntligen RIFT här! - VIP NYCKLAR, GÄLLER ALLA FASER I BETAN!

RIFT är ett mmorpg såsom World Of Warcraft, Lineage2 eller Lord Of The Rings Online.

Vi på Playstar har nu fått äran att dela ut BETA-nycklar till våra medlemmar och vi är otroligt nöjda och glada att vi kan låta er testa detta nya revolutionerande spel.

För att komma till eran beta nyckel klickar ni här eller i menyn på högersidan.

Här kan ni registrera erat konto
Här kan ni ladda ner spelet

Information om BETAN:
Beta 7: Telara the Merciless
15/2, 19:00 – 21/2, 19:00
Levels 1-42


A tireless and unending horde, invaders from the planes continue their assault on
Telara. The final (beta) battle is at hand and the fate of the planet depends on the
courage and strength of Telara’s champions. Become one of the Ascended and fight for
a world that’s on the brink of losing all hope.


Information om spelet:
RIFT skrevChoose your side. Fight the invasions. Enter the Rift™.
Adventure in the world of Telara as either a noble Guardian or technomagical Defiant and enter a dynamic fantasy where 8 primal forces battle for control in an ever-changing landscape. Build your own class using the Ascended Soul system and embark on epic conflicts that bring you into the story, taking your RPG experience to new heights of achievement and excitement!
Massive Dynamic Battles: Invasions unfold zone-wide, creating epic conflicts that bring you into the story! Save the world now alongside hundreds of other players, or fight later to reclaim lands from invading hordes.
Build Your Class: No other game lets you build your class the way Rift does. Specialize in a single class or pick and choose abilities from many to create a character uniquely suited to your play style—and have fun while you experiment!
Full-Featured: Guilds, dungeons, raids, auctions, crafting, a vibrant economy, Player vs. Player combat, and more!


Får ni error när ni försöker logga in eller starta spelet betyder det att ni inte blivit godkända ännu, det kan ta någon timma att bli det!




0 poäng  
bamsegrill Bestefar
29 jan 2011   #1
Dunder, ska lira DIRRMODE!
0 Poäng  
erik1455 Föreningsmedlem
29 jan 2011   #2
får error you are not authorized to play this game typ. :(
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
29 jan 2011   #3
erik1455 skrevfår error you are not authorized to play this game typ. :(

Får ni error så är det bara för att ni inte blivit godkända ännu och det kan ta någon timma att bli det efter man reggat sin nyckel på sidan.
0 Poäng  
linkaan emo
29 jan 2011   #4
Detta ska bli kul att följa!
0 Poäng  
erik1455 Föreningsmedlem
29 jan 2011   #5
1/29/2011 RIFT Beta VIP fortfarande inte blivit accepterad :o har jag gjort fel aktiverat via mail och skrivit in nyckeln
0 Poäng  
Chooki Föreningsmedlem
29 jan 2011   #6
Nån som vill sitta och gibba detta tsm? så fort man blivit accepterad, värkar fett nice spel tbh :D
0 Poäng  
roxy Altruist
29 jan 2011   #7
Detta beta event har slutat för denna gång, nästa beta event är mellan 4/2, 19:00 – 7/2, 19:00


Så ni behöver inte oroa er om att inte ha blivit accepterad tills dess.
0 Poäng  
Buzter Ledamot
29 jan 2011   #8
Nästa månad kommer APB reloaded betan vilket är wow dödarn + Rift. The ultimate ShowDown!
0 Poäng  
Hypetrophy Föreningsmedlem
29 jan 2011   #9
eh va? APB har det varit beta på sedan länge i många många omgångar, sämsta spel jag nånsin spelat.. det liknar GTA väldigt väldigt mycket, men går aldrig någonsin jämföras i kvalité med GTA, APB är bara en av spelvärldens många skitspel som inte kommer sälja värsta bra överhuvudtaget
0 Poäng  
Buzter Ledamot
30 jan 2011   #10
#9 sorry men APB är gratis och om man gilla GTA online så gillar man APB.

0 Poäng  
Alex Spelansvarig
30 jan 2011   #11
Hypetrophy skreveh va? APB har det varit beta på sedan länge i många många omgångar, sämsta spel jag nånsin spelat.. det liknar GTA väldigt väldigt mycket, men går aldrig någonsin jämföras i kvalité med GTA, APB är bara en av spelvärldens många skitspel som inte kommer sälja värsta bra överhuvudtaget


Nu rättar jag dig lite :).

APB var beta före sommaren 2010 och vart ett betal spel under sommaren 2010.

Företaget som styre APB gick i konkurs i Oktober och lade därför ner spelet och sålde det vidare och nu har några nya personer tagit upp striden och ska försöka få det stort.

APB Reloaded kommer snart att starta BETA.
0 Poäng  
strand1993 Föreningsmedlem
30 jan 2011   #12
Verkar riktigt jävla najs med RIFT. Fyfan vad bra av er playstar att ni fått beta-nycklar :D

4 feb ska jag sitta och nöta detta, lovar :)
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
30 jan 2011   #13
strand1993 skrevVerkar riktigt jävla najs med RIFT. Fyfan vad bra av er playstar att ni fått beta-nycklar :D

4 feb ska jag sitta och nöta detta, lovar :)


Det är luuuugnt, du kan lita på att vi alltid styr nycklar till betor. :)
0 Poäng  
Unknownsob Fuskare
30 jan 2011   #14
Så bara för att Betan är över nu och startar igen 4/2 19:00 så kan jag inte ens skapa ett konto på deras sida med beta nyckeln?
"We're sorry. You are not eligible to use this service."
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
30 jan 2011   #15
Unknownsob skrevSå bara för att Betan är över nu och startar igen 4/2 19:00 så kan jag inte ens skapa ett konto på deras sida med beta nyckeln?
"We're sorry. You are not eligible to use this service."


Vart exakt trycker du på deras sida när du ser det? för jag surfade nyss sidan och såg det inte.
0 Poäng  
Unknownsob Fuskare
30 jan 2011   #16
Trycker bara på Register

EDIT: never mind måste varit temporärt fel på registreringssidan
0 Poäng  
boaormcs Föreningsmedlem
30 jan 2011   #17
Själva programmet fungerar inte för mig, det stänger ner sig efter att den vill dekompressa alla installations filer sedan händer inget mer, vad gör man för fel?

edit: fixade sig efter att jag tanka om det OCH körde programmet som "administrator"
0 Poäng  
Ikz Föreningsmedlem
30 jan 2011   #18
Ses online den 4/2 19:00.
hoppas alla taggar!
0 Poäng  
MutsHi Föreningsmedlem
31 jan 2011   #19
Verkar grymt! Lätt värt att testa, gick fort att installera bara, hoppas bara man kan komma igång att spelar snart bara!
0 Poäng  
albert94 Föreningsmedlem
31 jan 2011   #20
Får man ett mail om nyckeln har accepterats eller hur är det med de ?
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 244 • Aktiv Igår, kl. 20:22
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 472 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 158 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 228 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 319 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 886 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1157 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 471 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 328 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 497 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät