Forum     Nyheter

Forum

Tävling i väntan på Cataclysm
Halken Ledamot
23 nov 2010   #0
?


Just nu sitter många och väntar på tomten... nej, Cataclysm är det folk väntar på. Vi tänkte fira nedräkningen till framtiden med att titta bakåt, genom att ha en "Mitt bästa World of Warcraft-minne"-tävling.
Svara helt enkelt med erat bästa WoW-minne, den som bedöms ha mest underhållande, vackert, konstigt eller helt enkelt bäst WoW-minne kommer vinna en musmatta som kan underlätta grindandet när kataklysmen kommer.
Tävlingen är öppen till 6 december, för sen kommer ingen vilja hänga här på Jorden när man kan vara i Warcrafts Värld.

•Bild av Captain Oblivious, flickranvändare.
0 poäng  
Halken Ledamot
23 nov 2010   #1
Jag öppnar med ett lite annorlunda WoW-minne:
När jag upptäckte att jag på två månader inte loggat in på WoW, för all min lediga tid gick åt till att layouta tidningsprojekt. Sa upp det direkt, för om det inte är roligare att spela än att ställa in skrivarmarginaler så har jag inte råd med det på studentpengar. Fast om man hade en massa tid över...
0 Poäng  
n/a Borttagen
23 nov 2010   #2
Ganska tidigt i TBC spelade jag på servern Magtheridon, och var med i Eyeballers WoW. Vi var 4% ifrån att få world first Magtheridon (bossen) när servern krashade, och på allas skärmar stod det "Magtheridon Down". Så vi ansåg att vi klarade honom :)
0 Poäng  
soren Foldare
23 nov 2010   #3
?

Lite kul i dalaran :)
0 Poäng  
Halken Ledamot
23 nov 2010   #4
från #sverok på quakenet kommer Sveriges Roll- och Konfliktspelsförbunds förbundssekreterare (även för nästa år, grattis) med ett riktigt fint minne:
<Nina> Mitt bästsämsta wow-minne är nog att det tog mig säkert 9 månader av spelande innan jag upptäckte hur bra AH är... så jag sålde alla blommor och skinn och skit till vendors, och var alltid lika förbryllad över hur rika alla andra spelare var.
0 Poäng  
Turass LEVEL 15 - Access
24 nov 2010   #5
bästa wow-minne finns inte. men kan bjuda på några fina bilder som väcker fina känslor haha :D

???
0 Poäng  
Buzter Ledamot
26 nov 2010   #6
När jag levla min första warrior över 60+
?
Var 2 minuter kvar o jag scora som prot warrior 1-1 så vi tog hem all EXP. ( första flaggan )
?
Ganka hordes i nagrand o testa fury spec. Gick om alla 80s instant.

0 Poäng  
roxy Altruist
26 nov 2010   #7
Mina bilder är så pass gamla så jag måste använda nått program som kan visa .tga :p

ska se om jag kan hitta några trevliga bilder.
0 Poäng  
Halken Ledamot
30 nov 2010   #8
Helt okej att posta utan bilder också! Bara rocka på med bra berättelser!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 654 • Aktiv I förrgår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 153 • Aktiv I förrgår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 335 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 968 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 237 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 401 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 218 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 541 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 262 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 652 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät