Forum     Föreningen

Forum

Styrelsen !
Nwrk Styrelsekung
16 nov 2010   #0
Hejsan !

Till nästa år så tänkte jag försöka komma med i Playstars styrelse, hur går jag till väga ?

Maila mig eller så..

Mvh
Peter "nwrk" Nelson
Peter.nelson@sverok.se
0 poäng  
Alex Spelansvarig
17 nov 2010   #1
Du kan ta kontakt med Lyzio, han finns i Sverok och Playstar på irc! :)
0 Poäng  
Lyzio Valberedning
17 nov 2010   #2
Du skickar ett mail till mig på oliver.sundstrom@playstar.se eller pratar med mig på riksmötet om du kommer dit
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät