Forum     Föreningen

Forum

en fråga till Buzter!
Maaps Föreningsmedlem
3 mar 2010   #0
Tjenare Buzter. jag har Vista som du har. och jag undrar hur du får i gång ditt eac ? mitt funkar ej vet ej varför?
0 poäng  
Turass LEVEL 15 - Access
4 mar 2010   #1
Maaps, vad är det som inte fungerar? får du inte upp din steamid eller startar inte EAC? :-) förklara gärna vad som inte funkar!! så kan vi försöka hjälpa dig på ett smidigare sätt!


mvh Turass
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
4 mar 2010   #2
Kan du ta en screenshot på felet underlättar det ännu mer.
0 Poäng  
Buzter Ledamot
4 mar 2010   #3
Jag har Windows 7 som slår ut Vista.
0 Poäng  
sammee Föreningsmedlem
8 mar 2010   #4

0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät