Forum     Föreningen

Forum

kostar det?
nypann Föreningsmedlem
8 nov 2009   #0
kostar det pengar att vara medlem här?
0 poäng  
baffra Föreningsmedlem
8 nov 2009   #1
Nej det kostar inget :D åhh vad ja älskar playstar <3
0 Poäng  
erik1455 Föreningsmedlem
8 nov 2009   #2
fast ne
0 Poäng  
baer Rådgivare
9 nov 2009   #3
Nej! Det kostar ingenting =) Ingenting kostar nånting här :P Allt är gratis.
Det är ju en ideell förening. Så vi får bidrag från staten för att kunna driva sidan gratis.
0 Poäng  
nypann Föreningsmedlem
9 nov 2009   #4
tackar så mycke var några pollare som inte vågade bli medlemmar
0 Poäng  
Dundercalle Föreningsmedlem
10 nov 2009   #5
baer skrevNej! Det kostar ingenting =) Ingenting kostar nånting här :P Allt är gratis.
Det är ju en ideell förening. Så vi får bidrag från staten för att kunna driva sidan gratis.


Fan, vad bra! Skicka hit ett par t-shirts då! :D
0 Poäng  
Ganjah Föreningsmedlem
30 nov 2009   #6
hehe, hoppas dina "pollare" väljer att joina då=)
0 Poäng  
baer Rådgivare
1 dec 2009   #7
Dundercalle skrev
baer skrevNej! Det kostar ingenting =) Ingenting kostar nånting här :P Allt är gratis.
Det är ju en ideell förening. Så vi får bidrag från staten för att kunna driva sidan gratis.


Fan, vad bra! Skicka hit ett par t-shirts då! :D


Ja visst! Hur många vill du ha?
0 Poäng  
lilleskuttgrill Föreningsmedlem
2 dec 2009   #8
jag skulle vilja ha 1 =) skicka pm om du e seriös
0 Poäng  
Ace1swe Föreningsmedlem
2 dec 2009   #9
Jag skulle också gärna ta en, om det är gratis förstås :D och sprida budskapet om Playstar till hela sverige liksom :P
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät