Forum     Föreningen

Forum

Lås mitt konto!
TrasH Föreningsmedlem
7 nov 2009   #0
Hej!
Undrar om ni skulle kunna låsa mitt konto för jag visste inte att man var tvungen att skriva adress där man var bokförd, råkade skriva på min andra adress..
Så om någon kunde låsa mitt konto så jag kan börja om igen och skriva om mina uppgifter skulle det vara perfekt :)

Stort tack på förhand
JR
0 poäng  
Secro Föreningsmedlem
1 mar 2010   #1
Samma här, vill ta bort hela kontot
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät