Forum     Föreningen

Forum

när sker kontrollen?
Diamondz8 Föreningsmedlem
19 sep 2009   #0
"Ej godkänd. Väntar på kontroll."
Jag har väntat i två dygn nu men playstar säger att man ska bli kontrollerad inom ETT dygn, så jag undrar vad felet är?

Tack,
Johan
0 poäng  
Wintermist Föreningsmedlem
28 sep 2009   #21
Ok, det här börjar kännas löjligt...
0 Poäng  
afil Föreningsmedlem
28 sep 2009   #22
Jag undrar bara hur ni kontrollerar uppgifterna, för min polare som har registrerat och ändrat på sina personuppgifter ett flertal gånger får hela tiden: Kontot är låst. Detta sker vid fel av registrering/personuppgifter. Sen får han ändra på de, vilket inte behövs eftersom allt är korrekt. Undrar bara hur ni kontrollerar uppgifterna :) Jag har även själv kollat så att personuppgifterna stämmer på att hans account. Fast hans konto har också blivit låst varje 24h ungefär eller 36h så tycker inte det är något problem med farten på accepteringen.
0 Poäng  
Defaith Föreningsmedlem
28 sep 2009   #23
aa, innan fick jag också vänta ett tag, för min kompis tog det typ 5-6 dagar. Håller med, istället för att försöka hålla sin status och censurera "onödiga" saker kan dom väl istället acceptera folk.
0 Poäng  
Orander Föreningsmedlem
29 sep 2009   #24
Snälla någon kan kontrollera mig! jag ber er ! , jag vill ha en betakey det skulle vara väldigt tacksamt ifall någon har en extra till mig Martin_orander@hotmail.com
0 Poäng  
Orander Föreningsmedlem
29 sep 2009   #25
snälla bestefar kontrollera mig eller skicka betakey Martin_orander@hotmail.com jag e uppe i 2 dygn nu
0 Poäng  
haag Föreningsmedlem
29 sep 2009   #26
ta det bara lungt folk jag själv väntar på att bli accepterad men det kommer inte snabbare för att ni tjatar :)
0 Poäng  
catfish Föreningsmedlem
29 sep 2009   #27
haag skrevta det bara lungt folk jag själv väntar på att bli accepterad men det kommer inte snabbare för att ni tjatar :)


+1
0 Poäng  
kempa21 Föreningsmedlem
29 sep 2009   #28
Har stått Ej godkänd. Väntar på kontroll i 5 dagar nu ZzZzzzZzZZ
0 Poäng  
sammelito Föreningsmedlem
3 okt 2009   #29
jag har väntat sen onsdag nu och fortfarande inte blivit godkänd, kommer någon att godkänna kontot efter helgen eller?
0 Poäng  
FoGaN Föreningsmedlem
13 okt 2009   #30
kul väntar nu 3 dagar på att bli medlem och jag vet att det var helg men det dryga är att alla hon nycklar är slut nu och jag har väntat helt i onödan :/
0 Poäng  
ZoldaT Föreningsmedlem
21 okt 2009   #31
jag har just nu väntat i 3 dygn och det händer inte mycket här heller, väntar fortfarande på "kontrollen"
0 Poäng  
darvit Föreningsmedlem
21 okt 2009   #32
mm det tar sin tid, väntat ganska länge själv ;(
0 Poäng  
n/a Borttagen
23 okt 2009   #33
Har väntat en vecka nu, vill gärna bli accepterad nu..
0 Poäng  
FoGaN Föreningsmedlem
23 okt 2009   #34
Väntat nu 13 dagar och inget har hänt :(
0 Poäng  
Kylmestaren Föreningsmedlem
23 okt 2009   #35
Jag har oxå väntat en vecka nu, och börjar undra varför det tar sådan tid.
0 Poäng  
kalleballe1337 Föreningsmedlem
24 okt 2009   #36
skulle sitta fint med en acceptering nu!:D
0 Poäng  
Ojikes Föreningsmedlem
24 okt 2009   #37
Jag läser att jag inte blivit accepterad ca 3-4 gånger per dag så, jo det skulle hjälpa om ni kunde ändra så att det står att ni kontrollerat iaf.
0 Poäng  
Metaform Föreningsmedlem
24 okt 2009   #38
Jag har inte blivit Godkänn på snart 1 vecka, och tittar flera xx ggr per dag, Men händer inte mycket.
0 Poäng  
p0rr1z Fuskare
24 okt 2009   #39
haag skrevta det bara lungt folk jag själv väntar på att bli accepterad men det kommer inte snabbare för att ni tjatar :)

+2

jag fick vänta i 3 veckor eller liknande förut, kommer inte ihåg exakt hur länge, men jag brydde mej inte så mycket, om ni nu vet att ni ska lira med eac eller så vafan registrerar ni er inte X antal dagar innan?! är ju bara onödigt att klaga på crew och så, dom har faktiskt mycket att göra.

och jag antar att jag kommer bli flame'ad nu =D

EDIT: det kan vara så att du/din kompis (eller vem det nu var som blev låst hela tiden) har fel uppgifter nånstans eller liknande.
0 Poäng  
sundsten Föreningsmedlem
3 nov 2009   #40
Driver man en någorlunda seriös sida, så lyssnar man på användarna. Visst de som skriver "ge mig beta key nu!!!" kanske man hoppar över. Men det måste gynna er att få så många med i föreningen, för ni får väl, vad är det? 60kr per medlem typ? Jag menar det här hon-key giveaway är ju ett sätt för er att få fler användare såklart.

Så om det går snabbt att bli accepterad etc så ökar ju förtroendet för sidan och man kanske berättar om den för andra vänner, så får ni ännu fler användare. Vem vet vad ni kommer ha för coola beta-keys i framtiden som man då är redo att ta vara på?

Jag reggade mig för en beta-key som så många andra, men ju bättre förstaintryck jag får ju större chans är det att jag stannar och faktiskt använder sidan. Det ser inte så ljust ut dock.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 305 • Aktiv I förrgår, kl. 20:22
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 490 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 172 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 233 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 323 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 892 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1164 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 480 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 334 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 501 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät