Forum     Föreningen

Forum

Blir låst hela tiden?
ipren3 Föreningsmedlem
17 sep 2009   #0
Varför blir min användare inte accepterat utan låst hela tiden?
0 poäng  
taunyy Föreningsmedlem
17 sep 2009   #1
du er fejlad!1!
0 Poäng  
ipren3 Föreningsmedlem
17 sep 2009   #2
-.- Tönt... 16 mogna år
0 Poäng  
olla Föreningsmedlem
17 sep 2009   #3
har samma Problem men vet inte vrf de är så :/
0 Poäng  
ZnuZ Föreningsmedlem
17 sep 2009   #4
Många nya medlemmar de senaste dagarna kanske?
0 Poäng  
ipren3 Föreningsmedlem
17 sep 2009   #5
Jaa men då borde den väll inte bli låst? den borde ju bara stå inte accepterad än..
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
18 sep 2009   #6
felaktiga uppgifter
0 Poäng  
ipren3 Föreningsmedlem
18 sep 2009   #7
Hur kollar dom det?
Är det folkbokföringsadressen kanske?
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät