Forum     Föreningen

Forum

Facebook grupp
Wacky Föreningsmedlem
21 aug 2009   #0
Har lagt upp en grupp på Facebook som heter "Playstar" ska fixa lite mer med den när jag kommer hem från jobbet.

Men hoppas alla tycker det är OK.
Gå med i gruppen alla som har Facebook :)

MVH
/Wacky
0 poäng  
baer Rådgivare
21 aug 2009   #1
Fan ja ska bli medlemm dirr!
0 Poäng  
Wacky Föreningsmedlem
21 aug 2009   #2
"#1 - Idag, kl. 13:37" höhöhö, var bara tvungen, härligt keep em coming!
0 Poäng  
Wacky Föreningsmedlem
21 aug 2009   #3
Har uppdaterat lite beskriving och bild, ge mig gärna tips... har sjukt dålig fantasi känner jag :P

Edit: Jag gjorde dig till admin i gruppen "baer" så kan du ändra lite om du vill :)
0 Poäng  
wokio stalker & pedobear
22 aug 2009   #4
klart man måste joina, vad är man för person annars liksom? den som inte joinar blir avstängd! hehEHe skoja bara
0 Poäng  
krabban90 Föreningsmedlem
22 aug 2009   #5
Klart man är med ;)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät