Forum     Heroes of Newerth

Forum

HoN VS DotA!!!!!!!!!!!!!
rikardskoglund Föreningsmedlem
17 aug 2009   #0
Vilket av dessa två versioner föredrar ni? Om ni svarar säg varför ni föredrar det ena och varför inte ni föredrar det andra.
Sjäv tycker jag DotA. HoN är lite rörigt och alla klasser är för lika varandra utsendemässigt. Men de kanske är för att jag vant mig vid Dota.
0 poäng  
Dytag Föreningsmedlem
18 aug 2009   #1
Hon på grund av att delay inte existerar och att alla kan hosta games via deras servrar och grafik och gameplay är mycket bättre du tappar alldri control över heron du kan kolla vilka items de andra har utan att riskera död massa!,
Dota gillar jag mycket men Hon utklassar verkligen det har skrivit varför ovan
0 Poäng  
Bolleh Mew
18 aug 2009   #2
I HoN kan dom ändra i stort sett vad som helst, det kan man inte i DotA eftersom det är endast en custom map.

Tycker det är riktigt skön spelkänsla i HoN, mycket skönare än DotA, dessutom är det inget delay alls när man spelar, som det ibland brukade vara i DotA.
0 Poäng  
rikardskoglund Föreningsmedlem
18 aug 2009   #3
Okej, jag är väldigt sugen på att spela HoN men min användare har inte blivit godkänd än, registrerade mig igår vid 9 på kvällen. Borde den inte godkännas snart?
0 Poäng  
Knaskrippa Föreningsmedlem
18 aug 2009   #4
HoN är som sagt lite rörigt. Men skönare spelkänsla, gillar också Rating & Stats systemet.
0 Poäng  
Jonsegard- Föreningsmedlem
19 aug 2009   #5
Jag älskar Grafiken i HoN
0 Poäng  
svampad Föreningsmedlem
20 aug 2009   #6
Har inte spelat varken HoN eller DotA mycket. Men tycker ändå HoN känns bättre pga grafiken som förhöjer spelkänslan mycket, och att det finns olika kartor.
0 Poäng  
Religem Föreningsmedlem
20 aug 2009   #7
1 - 0 till HoN för graffik och variation
0 Poäng  
skopetski Föreningsmedlem
20 aug 2009   #8
1-1 för nostalgin i dota
0 Poäng  
hEMLIG Föreningsmedlem
20 aug 2009   #9
1-2 till dota för bättre terräng
0 Poäng  
hEMLIG Föreningsmedlem
20 aug 2009   #10
1-2 till dota för bättre terräng
0 Poäng  
emil1336 Föreningsmedlem
21 aug 2009   #11
Har lirat Dota en hel del på Garena, men jag tror jag kommer gå över till HoN ifall det inte blir någon månadskostnad (är inte så insatt), för att jag gillar köpsystemet bättre i HoN + att grafiken är mycket bättre och skönare än Dota så det blir bättre spelkänsla.. Sen så är det ju mycket smådetaljer som gör att HoN är skönare, tex att du tappar aldrig kontroll över din hjälte osv.
0 Poäng  
petts0n Föreningsmedlem
21 aug 2009   #12
Efter att ha spelat relativt många spel nu på HON måste jag säga att hon är bättre än dota, allt är bättre i hon,grafiken,spelkänslan,köpsystemen,kontrollerna och ljuden
0 Poäng  
Teazer95 Föreningsmedlem
22 aug 2009   #13
HoN är lite roligare men man saknar några gubbar hoppas dom kommer snart
0 Poäng  
Zodapop Föreningsmedlem
23 aug 2009   #14
blri riktigt sugen på att lira HoN efter att höra detta :)

0 Poäng  
Michmazter Föreningsmedlem
23 aug 2009   #15
hon känns faktiskt mycket bättre än dota för att som ovanstånde säger, spelkänslan, grafiken, kontrollerna och köpsystemet är mycket simplare och bättre. känns dock som att det är lite mer avancerat men man kommer snabbt in i det.
Dota känns lite enformigt och lite kefft med grafik och sånt, nu när man känt på HoN.
Det jag känner är lite segt är att det tar sådan lång tid innan man får beta nyckel, jag reggade igår vid åtta tiden och nu är det 02.03 egentligen två dagar efteråt och jag har fortfarande inte fått den :(
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 16 • Aktiv Idag, kl. 01:07
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 144 • Aktiv Igår, kl. 13:11
Bannad nyss
Bannad? • Svar 4
Visningar 318 • Aktiv 4 maj, kl. 21:45
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 281 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 829 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1125 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 420 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 291 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 460 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 269 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät