Forum     Föreningen

Forum

har inte blivit godkännd :)
Mangii Föreningsmedlem
24 jul 2009   #0
Som alla andra skriver^^ jag har inte blivit godkännd. men jag vart reggad en stund nu :) så jag undrar om något är fel eller om ni inte kollat än? :) tack på förhand :)
0 poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
25 jul 2009   #1
Jo du har verkligen varit reggad en stund... hela några timmar.

Om du läser igenom det som står (det är inte mycket) så ser du att det tar upp till 24 timmar att bli accepterad. Detta är för att dom ska kolla så att uppgifterna är korrekta.

OM dom inte skulle vara det så blir man inaktiverad / får kontot låst.
0 Poäng  
peol Föreningsmedlem
29 jul 2009   #2
Av nyfikenhet, hur kontrollerar ni uppgifterna? Jag menar, görs det manuellt genom att syna igenom uppgifterna man angivit, eller använder ni er av skatteverket/tingsrätten etc. för att verifiera personnummer?

Mvh,
peol
0 Poäng  
Beiz Föreningsmedlem
29 jul 2009   #3

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Bolleh Mew
29 jul 2009   #4
peol skrevAv nyfikenhet, hur kontrollerar ni uppgifterna? Jag menar, görs det manuellt genom att syna igenom uppgifterna man angivit, eller använder ni er av skatteverket/tingsrätten etc. för att verifiera personnummer?

Vi kontrollerar personuppgifterna manuellt genom diverse sidor.

peol skrevJag blir heller inte godkänd, vilket är lite lustigt när det inte är något fel på uppgifterna.

Säker på att du anger den adress du är inskriven på då? Inte så att du t.ex. bor hos din far när du är skriven hos din mor?
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
29 jul 2009   #5
peol skrevAv nyfikenhet, hur kontrollerar ni uppgifterna? Jag menar, görs det manuellt genom att syna igenom uppgifterna man angivit, eller använder ni er av skatteverket/tingsrätten etc. för att verifiera personnummer?

Mvh,
peol

Det som kollas upp är mot folkbokföringen. Så det kollas upp så att alla uppgifter stämmer överens av det du lämnat.
0 Poäng  
HoolaBandoola Föreningsmedlem
29 jul 2009   #6
Jag är lite skeptisk till att ni ska låsa konton endast pga adressen, borde det inte räcka att bara kontrollera namn och personnummer? Nu kanske jag inte får spela HoN ikväll... :(
0 Poäng  
Lyzio Valberedning
29 jul 2009   #7
Eftersom föreningen playstar skickar in bidragsansökningar till sverok för att kunna få pengar att bedriva sin verksamhet. För att dessa ska godkännas så måste alla uppgifter stämma.
0 Poäng  
taljin Föreningsmedlem
30 jul 2009   #8

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
roxy Altruist
30 jul 2009   #9
Mangii skrevSom alla andra skriver^^ jag har inte blivit godkännd. men jag vart reggad en stund nu :) så jag undrar om något är fel eller om ni inte kollat än? :) tack på förhand :)


Mangii du har blivit nekad pga. fel uppgifter/vi kan inte hitta några uppgifter om dig för att du är under 16år, var vänlig och skriv in ditt hem/mobil nummer så vi kan verifiera dig.

Beiz skrevJag blir heller inte godkänd, vilket är lite lustigt när det inte är något fel på uppgifterna.


Beiz ta en titt på vars du är bokförd någonstans, dina uppgifter stämmer tyvärr inte.
0 Poäng  
Dipen Föreningsmedlem
31 jul 2009   #10
Tjenare, jag reggade mig 2009-07-28 på playstar.se, och fortfarande inte blivit godkänd. Någon som kan hjälpa mig med detta problemet? x)
Tack i förhand!
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
31 jul 2009   #11
dipen:
Testa fylla i korrekta uppgifter så kanske du blir det.
0 Poäng  
CowGirlen Föreningsmedlem
31 jul 2009   #12

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Dipen Föreningsmedlem
31 jul 2009   #13
Sleepwalker: ser ingenstans där jag kan ändra mina profilinställningar till de rätta.
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
31 jul 2009   #14
Man ska kunna göra det vid inaktivering / låsning av konto
0 Poäng  
CowGirlen Föreningsmedlem
2 aug 2009   #15

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Laiq Föreningsmedlem
2 aug 2009   #16

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Ferilia Föreningsmedlem
4 aug 2009   #17
Tänkte kolla om n¨gon admin kunde se om jag har något fel inskrivet på profilen, en rl till mig skrev in sig 5 min efter mig och han bev godkänd, vore fint om ni kunde uppdatera mig om äget :)
0 Poäng  
Manidim Föreningsmedlem
4 aug 2009   #18
Jag insåg precis att jag skrivit in det gamla telefonnummret till min farsa, då jag bodde där ett bra tag. Hur eller var ändrar jag detta problem? Jag vet med mig att jag skrev rätt mobilnummer däremot.
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
4 aug 2009   #19
Man ska kunna ändra sina uppgifter vid inaktivering / låsning av konto.

Jag upprepar än en gång:
ÄR NI INTE GODKÄNNDA INOM 24 TIMMAR SÅ HAR NI INTE VARIT UPPRIKTIGA MED ERA UPPGIFTER.
ALLA UPPGIFTER KOLLAS UPP.
0 Poäng  
mnbvcxz Föreningsmedlem
6 aug 2009   #20
Men kan inte admins typ lämna ett gästboks inlägg som säger vad som e fel då? så att man vet vad man ska ändra menar jag? lr går inte de kolla när man blivit låst?
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 339 • Aktiv 16 maj, kl. 20:22
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 501 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 176 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 240 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 330 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 915 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1183 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 491 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 336 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 512 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät