Forum     Nyheter

Forum

  Playstar släpper 6000 HoN beta-nycklar!
Alex Spelansvarig
21 jul 2009   #0
?

Nu släpper vi på Playstar.se 6000st Heroes of Newerth beta-nycklar till våra medlemmar!

Spelet är baserat på DoTA-kartan i Warcraft 3, men istället för att använda sig av Warcraft så har dom skapat ett eget spel som bara inriktar sig för DoTA och dess tävlingar.

Det som gör detta spelet roligare och bättre än DoTA enligt mig, är grafiken, hastigheten och att fördröjningen är helt borta p.g.a. att dom hostar alla servrar som man spelar på i serverhallar med bra routing.

För att kunna få din beta-nyckel måste du vara en godkänd medlem!

Kontrollering av användare kan ta upp till 24 timmar,
se till att du anger korrekta personuppgifter.


För att få din egna beta-nyckel, går du in under din profil och klickar på bilden under visningsbilden.
Betanyckeln skickas till e-postadressen du har registrerat här på Playstar.

För att registrera din nyckel och ladda ner spelet, klickar du här!

In-game film för spelet kan ses här:



0 poäng  
Karlssons Föreningsmedlem
2 aug 2009   #161
#160 - De godkänner så fort de ser att du har skrivit rätt uppgifter.
0 Poäng  
NoVe Föreningsmedlem
2 aug 2009   #162

Inlägget har censurerats av Playstar!


0 Poäng  
Slitz Föreningsmedlem
2 aug 2009   #163
Kan jag bli godkänd snart är så sugen på o testa spelet har vart DotA player nu på lång tid o vill verkligen testa detta spel :P hehee så godkänd mig snart!
0 Poäng  
Slitz Föreningsmedlem
2 aug 2009   #164
Kan jag bli godkänd snart är så sugen på o testa spelet har vart DotA player nu på lång tid o vill verkligen testa detta spel :P hehee så godkänd mig snart!
0 Poäng  
zoo-apa Föreningsmedlem
2 aug 2009   #165
godkänn mig jag vill ha key

0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
2 aug 2009   #166
Karlssons skrev#160 - De godkänner så fort de ser att du har skrivit rätt uppgifter.

0 Poäng  
Ceet Föreningsmedlem
2 aug 2009   #167
tjenare. är det någon som vet ungefär hur lång tid det tar att bli godkänd användare från det att man registrerar sig?
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
2 aug 2009   #168
Om du läser vad det står när du registrerade dig och kollar runt lite på forumet så ser du att det tar upp till 24 timmar att bli accepterad.
0 Poäng  
Ceet Föreningsmedlem
2 aug 2009   #169
jo det vet jag, tänkte bara om någon vet vad medellängden är på tiden man får vänta? är det runt 3-4 timmar eller 20 timmar - 1 dag eller nånstans mitt i mellan?
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
2 aug 2009   #170
Sleepwalker skrevOm du läser vad det står när du registrerade dig och kollar runt lite på forumet så ser du att det tar upp till 24 timmar att bli accepterad.

0 Poäng  
Fatminator Föreningsmedlem
2 aug 2009   #171
Så det tar 24 timmar då alltså? Kan inte längta :)
0 Poäng  
Ceet Föreningsmedlem
2 aug 2009   #172
Finns det något kösystem när man ska bli godkänd ? kan man se hur många som väntar på att bli godkända? känns lite nervöst när beta nycklarna tickar neråt, vill inte missa :), får ni in fler beta nycklar snart?
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
2 aug 2009   #173
Dom har nyss skaffat fler nycklar så var inte orolig för det.
Det är ett kösystem som används och det körs efter att man uppdaterat sina uppgifter (tidsbaserat). Så ingen kommer före den andra.
0 Poäng  
Ceet Föreningsmedlem
2 aug 2009   #174
Såg det nyss :), det tackar vi för. Det låter bra :) men kan man se hur man ligger till själv i kön ?
0 Poäng  
Vuxendamp Föreningsmedlem
2 aug 2009   #175
Spelet är sannerligen underbart spelade hos kompis det är som Dota på Crack^^.
Nu hoppas jag bara att jag hinner få en Beta-key ;) nä men sannerligen kul spel.
0 Poäng  
Kloogen Föreningsmedlem
2 aug 2009   #176
Sleepwalker skrevDet är ett kösystem som används och det körs efter att man uppdaterat sina uppgifter (tidsbaserat). Så ingen kommer före den andra.

Det ni gör uppskattas självklart, men att ni har ett kösystem tror jag tyvärr inte en sekund på.
Vi är 4 polare som reggat oss på sidan och jag ca 6h före alla andra. Men ändå så fick polarna det på ca 10minuter medans man själv fick vänta i över 24h för att få mitt godkännt. Och det utan att jag ändrat några uppgifter under tiden.
0 Poäng  
Fatminator Föreningsmedlem
2 aug 2009   #177
Menar du med uppgifterna de som man skrev in när man regade eller?
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
3 aug 2009   #178
Ja kan då meddela att om ni inte blivit accepterad inom 24 timmar så har ni inte fyllt i allt korrekt. Så enkelt är det.


Fatminator:
Ja det är dom uppgifter man reggade sig med som skall vara korrekta.
0 Poäng  
LHB Föreningsmedlem
3 aug 2009   #179
vart kollar man sina uppgifter vill bara vara säker på att jag int skrivit fel och sitter och väntar i onödan:PP

0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
3 aug 2009   #180
blir ditt konto inaktiverat eller låst så har du inte skrivit rätt och du kan då ändra dina uppgifter. Annars så kommer du inte kunna ändra dessa.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 253 • Aktiv Igår, kl. 20:22
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 474 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 158 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 228 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 319 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 887 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1158 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 472 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 328 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 498 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät