Forum     Nyheter

Forum

Nya och förbättrade saker?
Alex Spelansvarig
10 jun 2009   #0
Nu tänkte jag kolla vad ni medlemmar tycker om det nuvarande EAC-system och våra andra tjänster vi har på sidan. Vad som kan förbättras eller om det är några tjänster som ni saknar?

Ju mer folk som lägger kommentarer med tips och förbättringar desto bättre blir våran sida.

Så kom med tips nu alla medlemmar!

Varför jag skriver detta som en nyhet är för att jag vill att det ska synas och att ni som medlemmar verkligen ska se den samt förstå att ni kan påverka Playstar genom en liten kommentar.

//MVH

Alexander Hjelm
Vice ordförande
0 poäng  
GURAX Föreningsmedlem
10 jun 2009   #1
När ska eac arenan kom då?

Skulle va bra om man kunde boka eac till sina public server och då får man betala en slant eller två
0 Poäng  
lagerqvisten Föreningsmedlem
10 jun 2009   #2
är inte angående eac och sånt men skulle uppskatta om playstar hade något lan eller sånt :)
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
10 jun 2009   #3
GURAX skrevNär ska eac arenan kom då?

Skulle va bra om man kunde boka eac till sina public server och då får man betala en slant eller två


Det kan man nu :P bara o boka


lagerqvisten skrevär inte angående eac och sånt men skulle uppskatta om playstar hade något lan eller sånt :)


jo det vore ju någe :)
0 Poäng  
Gaaleen Föreningsmedlem
13 jun 2009   #4
Inte angående eac =). Men jag tycker att ni borde fixa så man kan boka servrar!.
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
13 jun 2009   #5
Det kommer komma, fast det tar nog ett tag.
Räkna med höst/vinter och går det snabbare så blir man ju bara glad.
0 Poäng  
itop Föreningsmedlem
13 jun 2009   #6
Fler cuper, ligor, bokning av ws.
0 Poäng  
backwie Föreningsmedlem
14 jun 2009   #7
Allt är väl rätt okej, men att admins som byter steam id inte kan svara gör en bara förbannad. det äger ruskigt mycket inte chill.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
14 jun 2009   #8
backwie skrevAllt är väl rätt okej, men att admins som byter steam id inte kan svara gör en bara förbannad. det äger ruskigt mycket inte chill.


Admins svarar när dem har tid, så om du skriver till en admin vad du vill, så gör dom det när dom ser det.

Ska du t.ex. byta steamid, så skriver du ditt personnummer och vad du vill byta till för id, svårare än så är det inte.
0 Poäng  
backwie Föreningsmedlem
14 jun 2009   #9
då jag har liten utväxt inte svarar för att jag frågade 3 ggr så sa han " nej inte då du spamma " 3 ggr är inte spam
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
14 jun 2009   #10
backwie:
Allt är relativt. Om du skriver 3ggr inom en timma så kanske han tycker det är spam.
Nu vet jag inte hur ofta du skrev men allt är som sagt relativt.

För att ändra steamid så skriver man på irc via PM till admin:
- Kontonamn (nicket)
- Person-nr.
- Vilket steamid du vill byta till

Är man inte accepterad med sitt konto så kommer man bara få en negativ smiley bredvis sitt konto vid senare skede...
(skojja =)
0 Poäng  
backwie Föreningsmedlem
15 jun 2009   #11
dålig support iallafall. " nej för du spamma, kanske ändrar id:et imorgon " lika bra
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
15 jun 2009   #12
Jag jobbar inte gratis på Söndagar.
0 Poäng  
backwie Föreningsmedlem
15 jun 2009   #13
whojdah ba, jag vill tjäna pengar.

Förövrigt så är all support på playstar bara pinsamma, inte en jävel kan svara nånstans
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
15 jun 2009   #14
backwie skrevwhojdah ba, jag vill tjäna pengar.

Förövrigt så är all support på playstar bara pinsamma, inte en jävel kan svara nånstans


Playstar är en ideell förening och supporten jobbar när man har lust.
0 Poäng  
Gaaleen Föreningsmedlem
15 jun 2009   #15
Håller med backwie .
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
15 jun 2009   #16
Ni får ju tänka att Playstar drivs utan vinnings syfte och därför jobbar alla gratis med detta. Eftersom det jobbas gratis så måste man ha jobb på sidan av och vissa studerar fortfarande. Man kan ju inte räkna med att allt ska lösas i ett kick. Kolla på Spelarenan.. där kan ni få vänta flera veckor innan man får svar på ett mail om ni alls får ett svar.

OM ni är så desperata att ni måste ha erat SteamID ändrat på stunden så finns det telefon-nummer att ringa. Playstar finns även på Hitta.se om ni inte lyckas hitta det på denna sida.
0 Poäng  
n/a Borttagen
15 jun 2009   #17
ska vi inte gå tillbaka till idéerna som medlemmarna har istället för att "bråka" om hur seg alla admins är !? är min idé
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
15 jun 2009   #18
emilhagelberg skrevska vi inte gå tillbaka till idéerna som medlemmarna har istället för att "bråka" om hur seg alla admins är !? är min idé


Tycker jag med :)
0 Poäng  
MYDmikael Föreningsmedlem
16 jun 2009   #19
GURAX skrevNär ska eac arenan kom då?

Skulle va bra om man kunde boka eac till sina public server och då får man betala en slant eller två

0 Poäng  
n/a Borttagen
17 jun 2009   #20
alex: 2st mot 300st ;)
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Stig Engström bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 311 • Aktiv 16 maj, kl. 20:22
Bannad nyss
Bannad? • Svar 5
Visningar 496 • Aktiv 12 maj, kl. 17:57
Jäkla kul o se folk inne
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 175 • Aktiv 12 maj, kl. 01:15
--
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 10 maj, kl. 13:11
server nere?  
Public-servrarna • Svar 3
Visningar 328 • Aktiv 3 maj, kl. 21:38
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 15
Visningar 911 • Aktiv 3 maj, kl. 21:36
Permban.  
Bannad? • Svar 13
Visningar 1182 • Aktiv 2 maj, kl. 18:40
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 488 • Aktiv 27 apr, kl. 09:24
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 336 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 508 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät