Forum     Föreningen

Forum

Eac arenan
kinali Föreningsmedlem
8 maj 2009   #0
Tjatja! Hur går det med EAC arenan egentligen? Några nyheter?
0 poäng  
Alex Spelansvarig
10 maj 2009   #1
EACarenan är inte prio 1 men det kommer nyheter senare.
0 Poäng  
eerk Föreningsmedlem
14 maj 2009   #2
gör det till prio 1 ?:D
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
14 maj 2009   #3
eerk skrevgör det till prio 1 ?:D


Nej eftersom det finns viktigare saker tex gratis warservers osv folk vill ha innan och är högre prio på.
0 Poäng  
eerk Föreningsmedlem
15 maj 2009   #4
Alex skrev
eerk skrevgör det till prio 1 ?:D


Nej eftersom det finns viktigare saker tex gratis warservers osv folk vill ha innan och är högre prio på.
Men det finns ju massa sidor med gratis ws :)
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
17 maj 2009   #5
eerk skrev
Alex skrev
eerk skrevgör det till prio 1 ?:D


Nej eftersom det finns viktigare saker tex gratis warservers osv folk vill ha innan och är högre prio på.
Men det finns ju massa sidor med gratis ws :)


Finns inga bra
0 Poäng  
soren Foldare
17 maj 2009   #6
Alex skrev
Finns inga bra


Har ni pratat med es, mad, hostive och alla sådana företag?
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
17 maj 2009   #7
soren skrev
Alex skrev
Finns inga bra


Har ni pratat med es, mad, hostive och alla sådana företag?


Varför ska vi göra det :S?
0 Poäng  
Livijn Föreningsmedlem
17 maj 2009   #8
Därför ni har sämst servrar, "AlexOfInternet" da man... LOlLllllLl .PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPppppppppp
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
18 maj 2009   #9
Livijn skrevDärför ni har sämst servrar, "AlexOfInternet" da man... LOlLllllLl .PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPppppppppp



Tror nog våra nya servers håller högre prestanda än alla andras ihopp :)
0 Poäng  
Sleepwalker Snickarsmurf
18 maj 2009   #10
Tror jag med. Annars så kan man alltid ta en titt på dom configs som är. ;D
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
18 maj 2009   #11
Sleepwalker skrevTror jag med. Annars så kan man alltid ta en titt på dom configs som är. ;D


Specsen på de nya servrarna ligger dock inte publikt än ^^
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 313 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 306 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2828 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 334 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1594 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 699 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 668 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 570 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 655 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 983 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät