Forum     Föreningen

Forum

Om hur man blir admin
Supermicke Föreningsmedlem
9 apr 2009   #0
Hej hej skulle gärna bli admin på någon av hidenandseek servrarna.Har bra erfarenhet om hideandseek och har varit admin på många servrar hjälper till gärna med problem M.m. Men nu är den stora frågan hur man får kontakten till rätt person man ska prata med. Tack för all hjälp Mvh Micke
0 poäng  
Supermicke Föreningsmedlem
11 apr 2009   #1
[ytube][/ytube]
0 Poäng  
slinkis Valberedning
15 apr 2009   #2
Enklast är att ta kontakt med nån av oss via IRC då vi lättast nås där :)

Då får du även svar på dina frågor direkt.
0 Poäng  
SpadeN Föreningsmedlem
16 apr 2009   #3
Du blir admin dirr, p13_adMiN_n1
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät