Forum     Föreningen

Forum

Nya medlemmar, bättre support?
KrawN Föreningsmedlem
14 feb 2009   #0
Hej hej!
Jag skulle vilja att Playstar fixar in flera medlemmar i sin Crew, då jag tycker att det är för dålig support.

Jag har pmat bla bamsegrill ett x antal gånger men inte fått svar, han har suttit vid datorn då han skrivit i #Playstar.

om en admin ser detta nu kan han ju dra iväg ett pm då jag vill ha support!!
0 poäng  
Ozeloten Huskatt
14 feb 2009   #1
Problemet är att admins får så många pm att de inte orkar kolla på alla, specielt inte när folk inte skriver vad de vill.Och att de gör det på sin fritid, utan att att få betalt eller något för det. Sen är det i den flesta fall inte heller Bamsegrill man skall kontakt, utan de som mer specifikt håller på med medlemssuport (främst de som har op i kanalen). Dock håller vi faktiskt på tillfället på att ta in en ny admin. Sen så om ni vill något är det bättre att tex kontakta via formuläret så kan folk ta hand om frågorna när de har tid. Eller på ircen ställa sin fråga istället för att spama "ADMIN! HJÄLP!" upprepade gånger.

Snälla, snälla, underlätta för admins genom att skriva in korrekta uppgifter från börja och inte tjata om att bli accepterade, utan kontkakta admins med "riktiga" adminärenden. Det skulle underlätta för admins och på så sätt ge de som behöver hjälp bätttre service.


•Kramar från Sara•
0 Poäng  
n/a Borttagen
14 feb 2009   #2
Som Sara säger, korrekt ifyllda uppgifter underlättar arbetet för oss.
0 Poäng  
bamsegrill Bestefar
14 feb 2009   #3
Just i det här fallet var det ett ärende för mig, dock var inte det ärendet speciellt akut, då den ansökan ändå hade behandlats så småning om.

Jag är väldigt upptagen av mig och därför svarar jag _väldigt_ sällan om folk skriver till mig på irc. Lägg det på minnet och skicka hellre mail eller din förfrågan via formuläret på sidan.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar  
Bannad? • Svar 14
Visningar 613 • Aktiv Igår, kl. 22:39
server nere?  
Public-servrarna • Svar 2
Visningar 127 • Aktiv Igår, kl. 22:38
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 333 • Aktiv I förrgår, kl. 09:24
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 960 • Aktiv 24 apr, kl. 18:31
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 236 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 396 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 213 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 540 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 257 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 649 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät