Forum     Föreningen

Forum

Medlemskap!
dluux Föreningsmedlem
29 jan 2009   #0
Hittade en bugg eller vad man skall kalla det.

"Användaren har ej förnyat sitt medlemskap." Med detta menar jag att man ej kan kolla på deras EAC bilder.

Skall detta fixas?
0 poäng  
wokio stalker & pedobear
29 jan 2009   #1
står exakt vad som orsakar "felet" där
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
29 jan 2009   #2
HAHAHA det är ingen bugg :) har man inte förnyat så får man inga bilder.
0 Poäng  
dluux Föreningsmedlem
1 feb 2009   #3
Trist, då kan man ju nt se om personen som spelar fuskar eller inte.
0 Poäng  
Alex Spelansvarig
2 feb 2009   #4
dluux skrevTrist, då kan man ju nt se om personen som spelar fuskar eller inte.


Om han nu spelar en cup borde admins kicka deras lag eller ge WO till det laget med 5 som har bilder.
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Helt ospelbart
Counter-Strike 1.6 • Svar 2
Visningar 308 • Aktiv I förrgår, kl. 19:36
i always come back...
Bannad? • Svar 1
Visningar 305 • Aktiv 8 jun, kl. 12:10
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 26
Visningar 2827 • Aktiv 2 jun, kl. 21:29
Banned for "wallhack"
Bannad? • Svar 2
Visningar 333 • Aktiv 27 maj, kl. 18:07
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1593 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 698 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 667 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 569 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 654 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 982 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät