Forum     Bannad?

Forum

Maktmissbruk
FaddeVol2 Föreningsmedlem
14 mar, kl. 22:30   #0
Jag misstänker att jag blev bannad nyligen för att en admin inte gillar mig. Blev bannad i två veckor för att jag förklarade att om jag rushar mitt som CT så kan det väl inte räknas som att springa rygg.

Permanent har alltid haft något emot mig och hela tiden lagt onödiga kommentarer. Jag har inte gjort gubben något så jag förstår inte riktigt hur denna bann är berättigad. Ingen varning eller liknande utan bara två veckor för "dålig attityd". Admins svär hela tiden på servern och är allmänt homofobiska, vad är det som jag har sagt som är så illa egentligen?
0 poäng  
Permanent Speladministratör
15 mar, kl. 19:15 , Redigerad 15 mar, kl. 19:17   #1
nr1 jag har inget med någon ban att göra
nr Det ända har varit sedan du kom in att du skiter i admins plus andra som talar om för dig att det finns regler att följa men var bara kaxig i din attityd och du har inte brytt dig.
Nr3 Jag har bett dig läsa regler så att du slipper bli bannad och det är inte troligt att du brytt dig för nu ser man att du byter nick vilket du inte får lov att göra
nr4 vi är nog lite av varje vad vi snackar om vilket vi gör för det är en altalkserver och tycker du det är hemskt och du behöver tröst så tycker jag du skall växa till dig och börja spela igen när du blir stor.
Nr5 Om du är kaxig och inte lyssnar så får du nog tåla lite
Sedan har jag inget emot dig bara behandlade dig så som du visade att borde tåla att få tillbaka.
Fortfarande läs reglerna så kommer det säkert gå bra för dig med.
Puss Permanent
0 Poäng  
Firestarter Föreningsmedlem
17 mar, kl. 22:47   #2
Om jag "gillar dig" eller inte har inget med bannen att göra. Din attityd är tråkig och tillför inget positivt till servern.
Kul skrivet inlägg för övrigt.
Whale Cum tbx om ett tag.

Läs och begrunda vad Permanent skrev.

0 Poäng  
Screenx Föreningsmedlem
18 mar, kl. 16:52   #3
Nu är jag inte insatt i hur Fadde agerat. Men det är många som har JÄVLIGT dålig attityd på servern. Som dagligen kallar folk horunge, snackar om andras morsor och allt möjligt. Och ja det är när admins är inne.

Skulle knappt finns någon kvar på servern om man höll hårt på dessa regler. Det är bara söka på statssidan så ser ni allt som skrivs.
0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
19 mar, kl. 17:13 , Redigerad 19 mar, kl. 17:14   #4
Hej Screenx
Om jag har varit inne och man snackar om varandras morsor etc, eller gapar horunge. Det är mycket troligt att jag har missat det eftersom jag har fått dålig hörsel. Men är jag inne skriv gärna till mig, så ska jag få tyst på det omogna språket :)
mvh
Gips
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Kex1
Presentera er själva • Svar 1
Visningar 78 • Aktiv Idag, kl. 12:43
Bannad ?
Bannad? • Svar 0
Visningar 175 • Aktiv 25 apr, kl. 23:51
Blev nyss bannad för aimkey