Forum     Bannad?

Forum

Bannad 1H
robbanx4 Föreningsmedlem
2 nov 2018   #0
Blev bannad 1 timme, jag tar gärna en bann om jag bryter mot regler. Men under gamet i fråga så ser jag inte att jag gjort något fel. Hört åsikter om min spelstil som jag försöker slipa till så att den passar in. Finns folk som spelar precis som mig utan att det lyfts ett ögonbryn. luktar personliga åsikter tycker jag. Vet att admins ord gäller och inte mina åsikter men vill ändå framföra min åsikt. Glad fredag på er :) mvh // R
0 poäng  
sparta Föreningsmedlem
2 nov 2018 , Redigerad 3 nov 2018   #1
Helt ärligt Robban.

Du är en av de spelare som offrar laget mest och bara spelar för egen vinning skull.
Det är ytterst sällan man ser dig hjälpa till att hålla bombsite och det är som så ofta du som kommer rygg.

Det är flera som fått denna typ av ban och att du inte ser det eller inte håller med är ju mindre relevant.

Nu är det dags att sluta med detta.

Glömde nästan! Personliga åsikter? Hur många gånger sa inte Xitor till er att han är helt ensam på A. Hur många gånger sa han inte ironiskt gå ni alla till långa och B gör det?

Det är riktigt lågt av dig att dra denna kort "personligt" med tanke på att vi har varit snälla och tjatat på dig månad in månad ut utan att lägga bannar.


Med vänlig hälsning
Sparta


0 Poäng  
robbanx4 Föreningsmedlem
3 nov 2018   #2
Förstår lite vad du menar men jag tycker att du överdriver massor. men ska förska ändra på det , är lite segt att ändra på en spelstil som jag spelat på i 17år. Hade gott - mvh // R
0 Poäng  
robbanx4 Föreningsmedlem
3 nov 2018   #3
Angående att jag la fram "personlig åsikt" så tycker jag att det är mest(inte bara) du som har åsikter om mig och detta är sen år tillbaka. kan det kännas något annat än personligt då jag många gånger gett dig komplimanger för någon snygg runda eller kill och du svarar inte.
Men jag ska som sagt försöka ända min spelstil men jag tycker att du kan vara lite trevligare men det är ju upp till dig, tanken är väl ändå att vi ska ha skojj :) mvh // R
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 118 • Aktiv Igår, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 435 • Aktiv I förrgår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 318 • Aktiv I förrgår, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 148 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 506 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 217 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 829 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 597 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 428 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 706 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät