Forum     Bannad?

Forum

Varför blev jag bannad?
Feskargobben Föreningsmedlem
18 aug 2018   #0
Hej!

Jag spelade CS första gången 2001. Jag har knivat ändlösa AWP:are i ansiktet, jag har hagelbrakat mig igenom odrägliga horder i det mörka på Dust_2, jag har till och med knivat VIP:en på AS_Oilrig. Jag var med i en klan och allt, ett tag var jag till och med admin på en server. Efter ett halvår började spelarna på servern tryta. En efter en, försvann alla trogna spelare, och servern lades ner. Jag ryckte på axlarna och fortsatte med livet.

I kväll bestämde jag mig för att sparka igång CS igen, för första gången på 14 år, för att se om de gamla bizarra servrana fortvarande var igång. Det var de. Er server var högt upp i listan. Jag gick in på den. Efter att ha spelat ett antal rundor, blev jag bannad.

Bomben var satt på B2 på Dust_2, jag satt på B1, som ensam kvar i laget. Jag bestämmer mig för att göra en metkrok och ta motståndarlaget via mörka, men så fort jag kommit ut ur mörka... BAN!

Detta är första gången jag blir bannad från en CS-server. Jag kan i ärlighetens namn inte påstå att jag vill ha upprättelse, eftersom jag egentligen skiter i vilket, men jag vill gärna att den admin som bannade mig ger en förklaring till bannen.
0 poäng  
Feskargobben Föreningsmedlem
19 aug 2018   #1
Hej igen!

Jag blev återigen bannad, eftersom jag "inte hjälpte laget". I själva verket gjorde jag mitt bästa för att hjälpa laget, men det är inte så lätt när man inte hittar på banan. Mitt syfte var att springa mot området där fienden lagt bomben, men halvvägs igenom banan blev jag bannad.

Som sagt, det var 14 år sedan jag spelade CS, att kräva att en gammal bizarr CS-spelare som jag ska kunna de nya banorna är inte realistiskt.

Jag har växt upp med banor som Backalley, Vegas och Oilrig. Jag kan dessa banor som baksidan av min hand.

Era admins borde lätta lite på kriterierna för att banna spelare.
0 Poäng  
Feskargobben Föreningsmedlem
1 sep 2018 , Redigerad 1 sep 2018   #2
Återigen hej!

Jag blev återigen bannad i kväll, eftersom jag gick vilse på en bana jag inte kunde, trots att jag sagt i chatten att jag inte kunde banan och bad de eventuella admins som var inne att inte banna mig på grund av detta. Som jag sa i en tidigare post, ni borde lätta lite på era bannkriterier.

Jag såg i en annan tråd att dylika bans delas ut för att "Old school spelet" inte ska bli fördärvat.

Som gammal "Old school spelare", kan jag säga att ingen blev bannad för sådana saker i början av millenniet. Man blev bannad för fusk eller dålig attityd, punkt.

Ni verkar ha en jävligt härlig server, synd bara att man blir bannad hela tiden.

//Feskargobben
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
3 sep 2018   #3
Hahaha. Ja läs gärna reglerna så slipper du bli bannad. Bara hänga på och hjälpa laget och inte sätta något i system.
0 Poäng  
Underwaterdad Föreningsmedlem
15 okt 2018   #4
here we go again...

Vad jag vill minnas av regler på GG så är det väl att man måste "ta en för laget" då och då. kör man med blöjsläp och trycker för att bara vinna stats så uppfattar de övriga en som att man satt sig själv först framför laget.
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
15 okt 2018   #5
Vad jag mins av reglerna så lägger man sig inte i andra admins bannar utan sitter tyst i båten tills man blir tillfrågad.
Banna skiten!!!!
Pöss på dig din gamla hängpung.
1 Poäng  
Underwaterdad Föreningsmedlem
16 okt 2018   #6
Permbanent minns som förväntat. En Göteborgare som svänger med sjömanstermer. Sitter i sjön som vi säger här i huvudstaden.
banna skiten!

pöss på din hängpung
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 193 • Aktiv I förrgår, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 285 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 525 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 250 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 416 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 595 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 750 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 478 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53
Bannad nyligen
Bannad? • Svar 1
Visningar 451 • Aktiv 7 jan, kl. 16:37
God Jul!
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 552 • Aktiv 30 dec 2023

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät