Forum     Bannad?

Forum

De Räcker Nu! BANNED
LedarN Föreningsmedlem
23 jul 2018   #0
Seriöst, det är ju inte roligt om man kommer in på servern och står afk andra rundan, och bara för de så blir man bannad i 1 timme när jag PRECIS kommit från en bann, det admins håller på med är Mobbning, och de vill ni väl inte att de ska förekomma? bara för att vissa personer där inne ogillar mig, har försökt ta detta i spelet men admins där är ju så otroligt oseriösa så de ska bara prata i mun på en hela tiden, så inget blir sagt, Ta tag i detta och säg till roliga admins att sluta vara så jävla roliga! har förtjänat bann ett par gånger men de 3 senaste har ju bara blivit av för att personen inte riktigt kommer överens med mig och folk sitter o snackar skit i micken om att jag gör fel eller annat så lyssnar admins på de och så blir man bannad, Fixa de!!!!!!!!!!!!!
-4 poäng  
LedarN Föreningsmedlem
23 jul 2018   #1
bannen innan den här va för att jag va själv mot 6 pers som stod utanför b på dust2 och jag står i ct spawn "vid den gröna lådan" och jag kommer ifrån cw , hoppa ner ct spawn och skjuter slut på mina skott så laddar jag om för att vara redo o möta dem andra, men vid denna tidpunkt så håller bomben på att sprängas, är de då rätt att banna mig för jag inte är bra nog att ta dem här 6 sen deffa bomben? tydligen så tänker admin som banna mig att det var rätt, ADMINS FÅR GÄRNA SLUTA MED MOBBINGEN!
-4 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
23 jul 2018   #2
Hej,

Du har fått ett antal mindre bans under de senaste dagarna oftast på grund av att du slöar oerhört mycket under rundorna och slänger en hel del teamflashar (det spelar oss ingen roll att någon annan server har teamflash inaktiverat). Idag fick du tre chanser på dig kring teamflashar och ett antal tillsägningar gällande att du borde rappa på och hänga med laget.

Efter en del diskussioner mellan oss admins som var inne så beslutade vi att det var bra att du fick vila ett tag. Bannen är på två veckor. Utöver att vi tre admins som var inne ansåg att du borde få en paus fick jag ett antal PMs i stilen med "ska ni inte ta bort han där ledarn?" och du hörde själv hur det lät i röstchatten och vanliga chatten rörande hur du spelade.

Välkommen in om två veckor :)
7 Poäng  
Penguin Föreningsmedlem
23 jul 2018   #3
Rörande situationen i CT-spawn så tycker vi admins att man bör försöka ta sig till bomben och deffa, öven om det i det här fallet säkerligen slutat i att du dog vid CT-spawn. Du hade dock hängt där i ett tjugotal sekunder och resten av ditt lag lyckades att ta sig ut ur spawn under den tiden (ok att de dog därefter, men sådant är spelet). Situationen var dock enbart en del i helheten.
7 Poäng  
LedarN Föreningsmedlem
24 jul 2018   #4
OCH NU BLEV JAG BANNAD IGEN FÖR ATT JAG VA AFK, Xitor som jag prata med, bara du hjälper bomb som t och skyddar sajter från att sprängas, ja de är kanske så det är meningen att fungera men tydligen hittar andra admins på lite andra saker, eller rättare sagt DEM TROR EN JÄVLA MASSA ta reda på fakta innan ni bannar någon, jag har själv varit admin på cs servrar, jag vet hur de fungerar, sluta upp och tro en jävla massa för man ska inte bli bannad för man står afk..
-1 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
24 jul 2018 , Redigerad 24 jul 2018   #5
Raderade inlägget.

Tråden är mellan spelare och admins.

Mvh:Harley
6 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
24 jul 2018 , Redigerad 24 jul 2018   #6
Ledarn jag föreslår att du öppnar upp dialogen istället för monolog.
Du har väldigt många bannar och problemet är att du inte läser våra regler samt lyssnar på admins.
Vidare är det meningen att man tar till sig informationen man får av admins inne på server eller här på forum för att på så vis komma ut lite klokare och därmed slippa onödiga bannar.

Du påstår att du har varit admin tidigare på annan server och då antar jag att ni hade regler som spelare fick följa.
Här har vi våra regler och admins ord är alltid lag inne på servern.

Du behöver skärpa till dig och sluta använd CAPS hela tiden i trådarna. Du skriker väll inte mot folk när du pratar med de i normala fall?

Med vänlig hälsning

Sparta
6 Poäng  
LedarN Föreningsmedlem
13 aug 2018   #7
Asså menar du allvar? jag sa att spelare var dåliga för att dem blockar mig stup i kvarten, asså HELA tiden, och de e oftast därför jag drar från alla andra, och då hamnar man bakom t, ja jag skriker, de är bara sån jag är, jag har kort stubin, mycket skit händer hela tiden i mitt liv, blev scammad på 40000kr idag t.e.x därav är jag extra arg idag, asså jag menar inget illa när jag brusar upp som jag gör, ta de med en nypa salt, kan du unbanna mig så ska jag vara lite lugnare..
-2 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
22 aug 2018   #8
Ledarn du måste förstå en sak.
Om du blir arg då ger du fan i miccen.
Ta en paus eller vad som helst.
Om en admin snällt ber dig lugna ner dig då lyssnar du.
Sedan gäller denna information alltid vilket innebär att jag inte kommer upprepa mig i framtiden.

Jag vill att du tar till dig faktum att om du beter dig på ett sätt som förargar spelarna då kommer du få sitta i skamvrån.
Emiiiiiiiiil.
4 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 7
Visningar 405 • Aktiv Idag, kl. 09:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 352 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 290 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 336 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 589 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 310 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 482 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 648 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 799 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 538 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät