Forum     Bannad?

Forum

Uppdateringen av regler
Shawty Föreningsmedlem
2 jul 2018   #0
Kan börja med att jag inte tänker överklaga min ban och att jag kommer ihåg att vi hade en diskussion jag permanent och Sparta.

Bara en sak jag inte förstår, på vilket sätt är det emot reglerna att fråga andra spelare ifall vi kan rtva? Vill man fortfarande spela mappen så rtvar man inte, vill man byta så rtvar. Kan ju inte vara emot att "uppmana" till rtva om man vill kalla det så? Bara nyfiken men om bannen ska vara korrekt så måste jag har brytit mot en regel och därmed finnas skrivet :)

Mvh Shawty!
1 poäng  
sparta Föreningsmedlem
2 jul 2018   #1
Väldigt enkelt.

Admins ord är lag inne på servern.

Jag har vid flera tillfällen sagt till dig:
1. Sluta agera admin inne på servern.
2. Sluta tala om för folk och RTVa.

Det du skriver här uppe är inte det minsta intressant i detta fall.

Hur ska du ha det i fortsättningen?
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
2 jul 2018   #2
Hade ingen aning att det var emot reglerna att fråga om nån annan ville byta mapp. När har jag agerat som admin på servern? Jag har inte gjort det vad jag minns iaf... Jag har inte sagt åt folk att dom måste rtva, jag fråga om det var fler som ville rtva. Men jag ska sluta med det men det kan vara bra att skriva ner lite regler så man inte trampar er admins på tårna igen. Förstår inte sista frågan :)
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
2 jul 2018   #3
Jo admins ord är lag.

Du ska inte hacka på en spelare så fort de gör ett fel. Vi admins agerar när det är dags.

Du ska inte genom olika formuleringar försöka få spelarna att RTVa bara för att du inte gillar mappen osv.

Lyssna på admins och tvinga inte mig upprepa mig eller banna dig.

Det blir väldigt onödigt när det ska gå så här långt.
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
3 jul 2018   #4
Väntar fortfarande på ett svar?

Hur ska du ha det här på GG. Kommer du lyssna på admins eller ska jag banna samtliga dina 100 konton konton så vi slipper allt skit du drar med dig in på servern?
0 Poäng  
Shawty Föreningsmedlem
3 jul 2018 , Redigerad 3 jul 2018   #5
Asså snälla vad är det med dig? jag har inte gjort dig eller någon annan på servern ett piss och så behandlar du mig såhär?

Ni admins säger alltid att ni inte kan se allt som händer inne på servern, och om jag då just då ser en spelare som är på t.ex fel bombsite så kan man ju va lite snabb och pointera att han gör ett litet misstag? Det gör jag ju bara för att hjälpa till eftersom när man säger till er så får man svaret att man inte har sett något.

Vadå genom olika formuleringar? Exakt alla på servern säger ju att dom vill rtva någon gång? eller tror du att det är bara jag? Det är en helt vanliga fråga.

Jag har aldrig ifrågasatt att "admins ord är lag"..

Vet inte vad detta utbrott beror på för det ända jag har gjort är att ställa frågan "Någon som vill rtva?" Tråkigt iaf
0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
3 jul 2018   #6
"Asså snälla vad är det med dig? jag har inte gjort dig eller någon annan på servern ett piss och så behandlar du mig såhär?"

Väldigt enkelt när jag fick reda på att du spelar med olika konton och har för bara månader sedan fått 2 konton permbannade då undrar jag vad du håller på med.

"Ni admins säger alltid att ni inte kan se allt som händer inne på servern, och om jag då just då ser en spelare som är på t.ex fel bombsite så kan man ju va lite snabb och pointera att han gör ett litet misstag? Det gör jag ju bara för att hjälpa till eftersom när man säger till er så får man svaret att man inte har sett något."

Du klagar på en spelare så fort de gör ett fel och kombinerar det med en svordom. Väldigt skillnad på din beskrivning.

"Vadå genom olika formuleringar? Exakt alla på servern säger ju att dom vill rtva någon gång? eller tror du att det är bara jag? Det är en helt vanliga fråga"

Börja inte generalisera. När jag ser att en person sätter regelbrott i system då agerar jag.

Du missbrukar systemet genom att spela med olika konton.

"Jag har aldrig ifrågasatt att "admins ord är lag".."

Även här verkar det som att du tar mig för en idiot.

Allt jag ber dig är att bekräfta det jag informerat dig för att slippa detta skit.
Men du kör en monolog. Säger ditt och sticker för att sedan fortsätta bryta mot regler.

"Vet inte vad detta utbrott beror på för det ända jag har gjort är att ställa frågan "Någon som vill rtva?" Tråkigt iaf"

Jo som nämnt. Du missbrukar systemet genom at spela med olika konton och fortsätter samla på dig bans.

Och nu går du in på servern och tror att jag tänker släppa detta.

Jag vill tydliggöra att det är sällan spelare som har fått så många bannar som med så många olika konton.

Nu får du ta och mogna till och bete korrekt inne på server och här och nu förstå att CS/internet må vara utan regler och konsekvenser för Trolls men här på GG har vi en logik bakom våra regler.

Behandla andra på ett rätt sätt och spela old school och hjälp laget.

Nu räcker det med alla bans och olika konton.

OK?



0 Poäng  
sparta Föreningsmedlem
4 jul 2018   #7
Kommer vara inne i mumble samtidigt som jag spelar imorgon.
Kom in för ett litet snack innan vi går in och lirar så löser vi detta på ett bättre sätt.
Det blir oftast inte som man tänkt sig när all kommunikation sker via text.

Mvh
Sparta
3 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 8
Visningar 467 • Aktiv Igår, kl. 20:26
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 382 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 296 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 338 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 596 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 317 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 491 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 653 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 805 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 547 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät