Forum     Föreningen

Forum

  bannad
Assyrian10 Föreningsmedlem
19 okt 2017   #0
hej!
jag blev bannad 2 veckor för att jag sjung, trodde man fick ha skoj och prata,varför e folk så seriösa? kan någon vara snäll och ta bort bannen?
0 poäng  
Harley Spelansvarig
19 okt 2017   #1
Du måste skriva ditt STEAM id här annars vet vi inte vem du är eller vem som bannat dig.

Mvh:
0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
19 okt 2017   #2
Harley skrevDu måste skriva ditt STEAM id här annars vet vi inte vem du är eller vem som bannat dig.

Mvh:


simonshamion e det steam id?
0 Poäng  
fury69 Speladministratör
19 okt 2017   #3
simonshamion är inte ditt steam id. Nickade du Simon när du blev bannad?


0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
19 okt 2017   #4
aa det stämmer simon:)
0 Poäng  
Garba Föreningsmedlem
19 okt 2017   #5
kan det vara den STEAM_0:1:39970109
0 Poäng  
fury69 Speladministratör
19 okt 2017   #6
Assyrian10 skrevaa det stämmer simon:)


Okej, då är det Gips som bannat dig idag. Gips kommer svara dig i tråden så fort han ser det här.

Jag var inte på servern när det hände, men jag gillar inte riktigt din banlista hos oss. Så medan du väntar på Gips svar vore det bra om du läste på våra regler, som du hittar här http://www.playstar.se/sections/counterstrike/regler.

Sen är jag lite osäker på om du ska nicka Simon. Du brukar ju nicka Atawodi, men vi kanske gett dig ett ok på att byta som jag missat?

Men som sagt, Gips kommer besvara dig inom kort.
0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
19 okt 2017   #7
fury69 skrev
Assyrian10 skrevaa det stämmer simon:)


Okej, då är det Gips som bannat dig idag. Gips kommer svara dig i tråden så fort han ser det här.

Jag var inte på servern när det hände, men jag gillar inte riktigt din banlista hos oss. Så medan du väntar på Gips svar vore det bra om du läste på våra regler, som du hittar här http://www.playstar.se/sections/counterstrike/regler.

Sen är jag lite osäker på om du ska nicka Simon. Du brukar ju nicka Atawodi, men vi kanske gett dig ett ok på att byta som jag missat?

Men som sagt, Gips kommer besvara dig inom kort.


Hoppas han gör det, för han gjorde totalt fel:) jag brukade nicka atawodi men någon admin skrev att jag var tvungen att göra tråd och fråga om jag fick nicka simon, och det fick jag göra!
0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
20 okt 2017   #8
när ska denna "gips" hjälpa mig då?
0 Poäng  
JobiN^ Föreningsmedlem
21 okt 2017   #9
När han har tid! Vi admins har ett liv utanför datorn.. Gips svarar så fort han kan =)
0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
21 okt 2017   #10
hahahah klart man har det, men tänkte att admins brukar ändå va lite aktiva mer än andra medlemmar :D
0 Poäng  
Gips Föreningsmedlem
21 okt 2017   #11
Hej Simon
Ursäkta sent svar.
Jag försökte prata med dig ggr flera att du skulle sluta "sjunga". Flera av de som då och även jag blev till slut ganska så less på att höra din "sång" Jag tänker inte ta bort din ban. Som sagt det var i stort sett samtliga som spelade då som var lätt irriterad på ditt "sjungande"
0 Poäng  
Assyrian10 Föreningsmedlem
22 okt 2017   #12
Hej
tror dom flesta har fått en andra chans genom att ta bort ban, men som vanligt ska allt gå emot mig! är det inte "all talk server" har såna perioder att man blir hypad. jaja får vara som det e då!
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 378 • Aktiv Igår, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 294 • Aktiv Igår, kl. 09:40
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 0
Visningar 49 • Aktiv I förrgår, kl. 22:52
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 134 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 498 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 210 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 817 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 586 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 424 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 696 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät