admins skyddar varandra så spelar ingen roll
KAB1 Föreningsmedlem
20 aug 2016   #0
jag nickade "f0skarN 1337" när jag kom in ja! men mitt riktiga nick är "KAB" därför ändrade jag till det efter du sa till mig. men att det kom någon text på skärmen det gjorde det fan inte innan du bannade mig. och om det gjorde det så märker man inte det när man sitter och spelar på er server. på GS servver gör man det doc. men sitter man och spelar så spelar man och inte har koll på texter hit och dit men det ska ni admins ha. fucking efterblivet tänk logiskt . och sen är det ett nick, inte att någon har aimbot eller förolämpar någon och ni måste inte banna ni vet att kick finns va?! börja använda det istället för kick är en varning i sig istället för att banna någon för att man kan.
0 poäng  
CrazyiNik Speladministratör
20 aug 2016   #1
Precis det gjorde du och jag bad dig flera gånger att ta bort 1337 från ditt nick!!
Vad du nickar på andra servrar eller riktiga nick har jag inte den blekaste aning om, utan det jag vet är att på GG servern använder du ett nick när du kommer in.
Om ditt riktiga nick nu är KAB varför gick du inte in med det namnet från första början ? då skulle inte vi sitta här och ta upp denna diskussion. Har du kanske tänkt på det?

Texten kommer upp på din skärm antagligen ignorerade du texten och ville att detta skulle leda till en diskussion.

Det är inte så att GG är en president val och du måste koncentrera dig på 1000 tals olika grejjer. Man märker när något kommer upp på skärmen.

Din ban på 5 minuter var en varning och texten var tydlig där att byta nick, Skulle jag ha kickat dig skulle du kommit in med samma nick, och sedan skulle det blivit en diskussion på servern vilket man helst vill undvika. En ban på 5 min med texten att du ska byta nick märks direkt.

Nu har jag ju glasögon så jag märker när något kommer upp och om någon skriver till mig.

Ha en bra helg
MVH
CrazyiNik aka Retard de luxe
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
20 aug 2016 , Redigerad 20 aug 2016   #2
Vi kan omöjligvis veta att du är kusin eller bror till dig själv så därför behandlar vi alla som att dom förstår saker.
Vilket tydligen inte passade här. Host...

Att du har problem med din attityd ser vi! Och om du har några celler kvar så borde du förstå att det inte gagnar dig att använda dom på ditt vanliga gamla sätt.

Tyck vad du vill men hjälp ditt lag och inte dig själv och lyssna på admins!

Beklaga dig hos mamma och inte här för vi bryr oss inte.

Jo. Tycka kan du göra men ställ dig frågan. Är någon intresserad av ditt tyckande.

10 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 541 • Aktiv Igår, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 412 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 5
Visningar 301 • Aktiv 17 mar, kl. 18:51
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 343 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05
Fick nyss en ban
Bannad? • Svar 7
Visningar 606 • Aktiv 27 feb, kl. 18:46
Bannad??
Bannad? • Svar 0
Visningar 321 • Aktiv 20 feb, kl. 21:26
Patricius
Bannad? • Svar 4
Visningar 500 • Aktiv 13 feb, kl. 20:44
30 minuters bann, saknar förklaring
Bannad? • Svar 2
Visningar 659 • Aktiv 24 jan, kl. 12:49
ssban ikväll
Bannad? • Svar 5
Visningar 812 • Aktiv 19 jan, kl. 17:42
Bannad
Bannad? • Svar 1
Visningar 551 • Aktiv 13 jan, kl. 14:53

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät