Forum     Bannad?

Forum

  Permanent
DAUGHTRY Föreningsmedlem
22 maj 2016 , Redigerad 22 maj 2016   #0
Vill gärna höra din anledning till min bann. Det handlar bara om en timme, men det är sättet du gör det på som gör mig sne.
Jag har lubbat på 10 rundor irad och offrat mig, någon föreslår en fake. Sagt och gjort gör jag det och hamnar lite på efterkälken. 5 sekunder senare blir jag bannad och det sista jag hör är att jag får skärpa mig och gör detta varje runda?
Det är inte första gången jag ser dig göra såna här heeeelt snea bannar där folk blir felaktigt bannade. Du är en skön snubbe osv som har ett bra tugg, men din spelförståelse tycker jag är lite underutvecklad för att ha befogenhet att banna folk ibland.

No hard feelings, vill bara höra om du sett något jag gjort som jag mot förmodan inte märkt.

/DATTRI

0 poäng  
Permanent Speladministratör
22 maj 2016   #1
nr1: Att du blir sne gör det inte bättre för dig för det bryr jag mig inte om
nr2: Vilket sätt jag gör det på är enkelt jag trycker på banknappen så är du bannad.
nr3: Jag pratar inte om att du eller vi fejkar en runda du springer med och stannar och släpper fram andra så du kan gå in själv senare.
nr4: Det är helt fel, för att jag bannade dig för skitspel och borde ha gjort för länge sedan så blanda inte in min spelförståelse. Lär dig spela som vi gör på GG så har du inga problem.
nr5: Bättra på din spelförståelse skall nog du göra värkar som du är för underutvecklad för att klara av spelet på GG.
Mvh Permanent
0 Poäng  
DAUGHTRY Föreningsmedlem
22 maj 2016 , Redigerad 22 maj 2016   #2
Det där var ju som att föra en debatt med en miljöpartist, men men. Kör på det! Blir nog bra!
Jag är förövrigt den sista på den här servern som stannar vid en rush, vilket jag tror många andra kan intyga. Stannar jag är det för flash eller att jag måste ladda om. Säger du emot det har du FEL oavsett om du är admin eller ej, that's just a fact.

Hur som, inga hard feelings från min sida, var bara nyfiken.
GG
0 Poäng  
Permanent Speladministratör
23 maj 2016   #3
En sak skall du ha klart för dig att jag sitter inte här och talar med dig om jag har rätt eller fel, du är inte admin det är jag om du inte visste om det.
Du får en ban och har sedan en väldigt taskig attityd .

Sedan bryr jag mig inte om vad folk säger jag delade ut den efter vad jag såg själv.
Du tycker förmycket.
:(
0 Poäng  
MrsPiggy Rosagrisen
24 maj 2016   #4
Låser tråden nu
0 Poäng  
Logga in


Från forumet
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 210 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 198 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 500 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 358 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 186 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 233 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Permban.
Bannad? • Svar 9
Visningar 845 • Aktiv 29 mar, kl. 20:42
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 615 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 440 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät