Forum     Bannad?

Forum

  Bannad
nisM Föreningsmedlem
10 feb 2016   #0
Tjena kock1s, du la en ban på mig på 1h, ingen "big deal" om du hade gjort den rätt enligt mig men alla har vi olika åsikter.

På banan SUNNY får man rusha mitten och upp berg så vitt jag vet ? du får mer en gärna rätta mig nu om jag har fel gärna andra admins med. Jag förklarar för dig att man får det du nochalerar det genom att inte svara med ett motsvar att du var helt fel, hur kan man vara helt fel om man rushar ut port som T hoppar ner mitt och springer mot den andra site ( berget, blir flashad sen tusen smoke, förväntar du dig attt jag bara ska springa i tomma intet ?
Sen säger jag till vårat lag ( det du inte var i tror jag kommer inte ihåg 100% ) att siste man håller bakåt direkt för dom är våran rygg direkt, då säger du de ska man göra när man tagit över site. Då säger jag att det måste någon göra annars är dom i rygg på oss innan vi ens kommit till site vilket det var 9/10 rundor. Och då bad jag dig kolla dom som rushar rygg istället så slipper vi ha en T som håller bakåt ? Då bannar du mig för grims/camping jag antar att reson var för att du sa: tänk på min attityd. Och då ställer jag då frågan kan inte du diskutera och om du nu tycker jag är så ..... dryg säg det då istället ungefär som sparta kan säga till vissa när dom inte lyssnar. Tycker själv inte jag vart dryg eller haft dålig attityd med tycker det är lite komiskt att så fort du fick ditt GG så ska du vara någon slags ja låt säga putin typ. kanske onödigt att säga men kommer inte på något bättre ord tyvörr.

Men iallafall för att återgå så man får rusha mitt som T upp via berg, däremot ska man inte rusha runt som CT som CT gjorde varje runda, okej med någon gång då och då det struntar jag i men när det är 9/10 rundor då kanske någon ska kolla, nu sa jag till dig( fast det fanns flera admins ) för att du började hacka på mig direkt på sunny efter tror det va 2 rundor.. Sen vet jag att jag sa innan att DU och PERMANENT har någon slags målsökande missil på mig så fort ni är inne ni liksom letar över minsta lilla för att kunna sätta dit mig för något, Rätta mig en en gång om det är fel men så jag upplever de.

Du får mer en gärna svara på tråden och om jag skrivit "otrevligt" så ber jag om ursäkt och ber om ursäkt för att det inte finns en tillsyn till röd tråd i detta inlägg men skyller på min dysleksi som är sjukt grov.....

Och en en gång jag kan ta en bann om jag VET ATT JAG GJORT FEL! men tycker du gjorde helt fel denna gång och sen om du vill säga din syn eller om du tycker att du gjorde helt rätt så äre upp till dig , du är ändå admin i slutänden.
för du sabbar min logg genom bann ännu mer genom att banna ......

Och anlednigen till att jag skriver detta inlägg är för i mina ögon ska en ADMIN föregå med gott exemplar och visa hur vi andra ska bete/spela om det är något fel på en spelare. Men den vibben jag får av dig är som sagt att du är som PERMANENT mot mig och VERKLIGEN LETAR efter något att banna för oavsett vad. Och det jag skriver står jag för och vill du lägga en PERMBANN efter detta inlägg får du väl göra de om du tycker att jag inte passar in alls..



/ nisM / TWITCH eller vad du vill kalla mig

5 poäng  
Harley Spelansvarig
10 feb 2016 , Redigerad 10 feb 2016   #1
Tja ba. Bra tråd tycker jag. Saklig. Nu va inte jag på servern så jag kan inte uttala mej om vad som hänt.

Fast sånt putinbajs klara vi oss utan.
Bättre att skriva när man inte är förbannad.
2 Poäng  
k0ck1s Föreningsmedlem
10 feb 2016   #2
hejsan nisM.
Jag la bannen då du 9/10 rundor höll ryggen både som du säger mitt mot berg och från typ T-spawn mot stora site.
och nej jag jagar inte fel efter dig men när ditt namn dyker upp sist sittande på iprioncip samma ställe flera gånger flera rundor irad när vi andra dör då vi försöker ta över siten så tycker jag att 1h bann är rätt bra tankeställare.

sen det där jag inte gillar med atityden var att du sa raka motsatsen mot vad jag sa vilket ledde till att flera personer stod och höll rygg efter det vilket även ledde till att halva laget dog på eller innan site tillochmed eftersom vi inte var tillräckligt många in samtidigt.

hoppas jag fick mig någorlunda förstådd om inte annat får ni fråga
jag har nämligen också en släng av disleksi.

ha en trevlig kväll.

MVH// K0ck1s
2 Poäng  
nisM Föreningsmedlem
10 feb 2016   #3
därför jag skrev inom ( sådana ) harley :) kom inte på något bättre men du har helt rätt i de du sa. =))

Kock1s jag hoppas verkligen att du driver med mig nu angående att jag håll bakåt 9/10 rundor ? i så fall ber jag dig FILMA NÄSTA GÅNG.. 2 rundor håll jag bakåt kan jag säga med rak rygg och den sista var när jag fick bannen då jag skrev på freinds och var sen ut, Den innan höll jag bakåt när bomben var plantad och det hjälper inte att man står 10 T inne på jordens minsta site och då stor jag i trappen och håll mitt bakifrån samt om dom rusha runt hela banan. Och sen för att motbevisa dig om att jag inte var den som campa vem var uppe bland 4-5 ct på site det tycker jag till och med zao kan intyga, vem rushade 1-3 gubbe ut genom port och bro varje runda vi gick lilla ?

du kan ju inte specca när du dött och sen när bomben är plantad och någon håller bakåt då tycker jag du är helt fel ute och helt fel person att vara admin tyvärr..

Ska du säga att jag campa på mappen innan också för att jag var i CT spawn på aztec som T när jag rushat vatten och upp och in genom port plockat 3 ct för att därav gå runt för det inte fanns några kvar på yard ? Alla har vi olika spelstilar, jag är inte direkt myllo som köper mp5 och rusha rakt in i guds vrede ^^ no offense myllo

Och om du nu tycker min attityd var taskig säg det då direkt och visa att du är admin och föregå med gott exemplar vilket jag tycker du inte gör för 5 öre tyvärr. Och jag sa till dig be CT inte rusha runt så har du inte den effekten på T att det står 10 pers och håller rygg.. klart folk gör de om CT är i rygg innan bomb ens är plantad.

Och en en gång om du tycker att någon grimsar kan du inte gå på 1-2 rundor... du måste ju iakta personen kanske till och med lägga dig i specc för att vara extra jobbig. Vet bra många admin som gör de ibland och även går ut med en VARNING SOM: Ser jag en CT TILL SOM RUSHAR RYGG BLIR DET BAN , SER JAG FLER T SOM INTE HJÄLPER SITT LAG BLIRE BANN. Så föregår en admin med bra exemplar i mina ögon, Men som sagt alla är vi olika och du får en en gång rätta mig om jag har fel..

mEn för att återgå till att du sa jag håller rygg 9/10 rundor, ah då borde du inte sitta på ett GG tyvörr, filma mig och bevisa det i så fall för jag kan svära på hela min familj min son min tjej allt jag har och äger , jag skänker dig allt om du hade kunnat bevisa det jag lovar dig de. För där har du helt FEL, och att du ens säger så ah jag vet inte vad liksom.. Det är väl kanske för att du igentligen inte hade någon anlednig till att banna. Kanske du vart irriterad för att jag rättade dig och du inte kunde ta de, hade jag också kunnat blivit sur över.

Sen det med att admins ska föregå med gott exempel hur man spelar/beter sig?!?! Finns fler som är väldigt maktgalna och kan bete sig hur som helst på servern och häva ur sig fula ord och håningar mot folk osv utan att det ska hända dom något bara för dom är admins. Sen JA en ADMINS ord är lag: men man kan inte bete sig hur som helst.. JAg vet vissa admins som älskar att rusha runt den långa vägen men då händer inget då är helt plötsligt okej, ? . ? . ? Tycker de kan vara skoj om man skämtar till det och säger något som ja men de får jag och skrattar eller nåt sånt, men inte när man gör de gång på dång, Och denna diskution kan bli hur lång som helst.....

Sen tänkte jag bara ge dig en peek hint : OM BOMBEN är plantad innebär det inte att du ska sitta kvar på site med 10 andra i ditt lag och hålla hand och sjunga hakkona mattata :) man kan hjälpa på andra sätt genom att ta en defesiv poss och plocka CT från vinklar och slippa dö av HE varje gång de är plantat.

Och som sagt FILMA nästa gång och kolla min spelstil så kommer du nog ta tillbaka det du nyss skrev tror jag. Vissa stör sig på min spelstil men som sagt alla är olika, jag är van med att spela med lag och då hjälper man inte genom att rusha in när man är vit om man inte har någorlunda pail på vart man springer, springa in i en låda och se ut som en bugg är inge vidare hjälp ? För så vitt jag vet så vill goa gubbar ha OLDSCHOOL och spela som ett lag. Och ja jag försöker så gott de går men alla har olika spelstilar.....

Och en en gång sätt dig i specc nästa gång istället för kolla när du dött bara.. och tycker även att ZAO får lägga sig i på denna tråd eftersom han var inne och han kan nog intyga om att jag var i fronten på lilla site för han plocka mig ett ex antal gånger från hyllan med sin äckliga DGL =(

Och inte för att låta otrevlig nu men site inte och ljug bara för att rädda ditt egna skinn genom att säga att jag Campa/grimsa/håll rygg 9/10, 2 rundor tar jag på mig som jag skrev och det var av alla rundor som spelades vilket var nästan 15 min som gått av map vet inte hur många rundor de blir ...Och en en gång ingen röd tråg jag är kass på de :)

god natt och sussa söt svarar imorgon om jag har tillfällter i akt!
1 Poäng  
Harley Spelansvarig
10 feb 2016   #4
Fan får du inte ont i korvarna av att skriva så mycket?
3 Poäng  
Zettan Direktör
10 feb 2016   #5
TWITCH.

Om du tycker att en admin missköter sig så ska du ta det direkt till direktörerna.
Du vinner inga poäng på att kasta skit här inne.
Jag har ingen åsikt om din ban då jag inte var närvarande, men jag reagerar på hur du tilltalar en admin. Tona ner ett par grader, det kommer du tjäna på i längden.

Kram.
3 Poäng  
k0ck1s Föreningsmedlem
10 feb 2016   #6
jag såg dig flertalet gånger sitta rygg när BOMBEN inte var plantad. därav sa jag till dig att hjälpa till att ta över site.
när detta inte skedde och du började jämföra mig med andra admins och säga att jag bara är ute efter dig så blev jag irriterad för det visade bara att du ej lyssnade på mig se den här bannen som ett sätt att man ska lyssna på admins då.

att hålla rygg när site är tagen och bomben plantad har jag inga som helst problem med.

ser jag detta som ett bekymmer någon mer gång så ska jag givetvis ta recc på det då.
nu har jag inget recc och kan således inte bevisa att jag hade rätt i min bann.
9/10 gånger skrev jag då du uppenbarligen visste att ct rushade rygg 9/10 ggr.
många rundor såg jag dig iaf där då inte bomben var plantad.

vi kommer nog inget längre än såhär nu och jag har inget illa ment emot just dig.
du är en as schysst kille men ikväll gillade jag inte ditt sätt att spela därav blev det såhär.

hoppas vi kan förtsätta lira tillsammans o ha roligt en annan dag!

sov gott mannen och jag ska ge dig mycket cred för långa svar! det är fasen inte lätt!


ha de! MVH

2 Poäng  
Xay Föreningsmedlem
11 feb 2016   #7
Hade kul igår, trist att det blev såhär i slutet TWITCH! Min åsikt är att det inte är okej att springa ut portarna på bro och hoppa ner mitten, är du på bro så är du i princip redan på lilla siten vilket blir fel om vi kör stora siten. (Kan vara skönt med insikt från andra spelare).

Hur som haver, det är eran bantråd och jag borde egentligen inte delta i diskussionen. Bra tråd och schysst snack mellan er. Ses på servern gullungar! :)
0 Poäng  
Harley Spelansvarig
11 feb 2016   #8
Tråden började rätt så ok. Sen spårade twitch ur med personliga påhopp och allt avslutades med xay som inte har i tråden att göra ändå gör det.

Huaa. Twitch håller sig till handligen och inte personen bakom i nästa ev banntråd eller så bjuder jag på en förlängning av bannen och ingen annan lägger sig i.

Hohohoho.. Glad midsommar..
2 Poäng  
Logga in


Från forumet
Permban.
Bannad? • Svar 10
Visningar 865 • Aktiv Igår, kl. 18:31
jag blev bannade av nån idiot
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 226 • Aktiv 20 apr, kl. 18:26
Ban på grund utav nick?
Bannad? • Svar 2
Visningar 209 • Aktiv 19 apr, kl. 21:06
blev bannad från goagubbar
Bannad? • Svar 11
Visningar 504 • Aktiv 18 apr, kl. 22:29
Vart precis p-bannad för aimbot/aimkey?
Bannad? • Svar 8
Visningar 365 • Aktiv 18 apr, kl. 09:40
LAwlzy
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 189 • Aktiv 15 apr, kl. 16:35
Ha den äran på födelsedagen
Counter-Strike 1.6 • Svar 6
Visningar 524 • Aktiv 5 apr, kl. 22:27
Servern nere  
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 238 • Aktiv 1 apr, kl. 19:32
Bannad  
Bannad? • Svar 5
Visningar 617 • Aktiv 25 mar, kl. 20:34
Hörlurar
Counter-Strike 1.6 • Svar 3
Visningar 440 • Aktiv 6 mar, kl. 18:05

Playstars sponsorer
Bredband 2
Statsnät